Dommerstemmer er en ting - men når de der Europe’er kan friste og overbevise hard core huskatte aficionados som hhv. @Skattekat og mig, må de jo kunne et eller andet… ![]()
![]()
![]()
Stort tillykke med det fine resultat
![]()
Sejt at i kan det. Skal katten kunne noget specielt? Eller hvordan fungere sådan noget. ![]()
Ikke andet end at være nogenlunde rolig i uvante omgivelser. Jeg har en gammel video med Bastian på udstilling her. ![]()
Ja det kan jeg godt se… rigtig god video. Meget afslappet kat. ![]()
Det er altså en lækker video
Når Far siger jeg skal sidde her, ja så gør jeg da det… Det gør åbenbart tobenene så glade, de gider klø de gode steder ![]()
Mange tak. Han nød virkelig opmærksomheden. ![]()
@DorteH du er nødt til at se denne video af Bastian
… læg også mærke til burgardinerne ![]()
Bastian er intet mindre end fuldstændig fantastisk
- så ja, der skal dæleme noget til for at matche huskattene…![]()
Katten skal primært være glad og udadvendt, samt god til at håndtere en masse forskellig støj og snak fra mange mennesker, samt duften af mange forskellige katte. Herunder fertile hankatte. Så i de omgivelser skal den helst vise sig selvsikkert frem og virke glad og tryg.
Her er en video fra udstilling i januar med en erfaren herre (Pelle Pirat, DSM) til venstre, og en helt nybegynder (Nessie) på første sin udstilling. (Den erfarne kat med en helt, helt ny steward, som nok lige skal øve sig i at få katten til at vise sig fra sin bedste side)
Jaeh, racen er jo også lavet for at bevare det allerbedste fra de danske huskatte, så det er måske ikke helt underligt at de tiltrækker ![]()
Jeg var afsted lørdag med Fillebobs
Vi skulle hente hans topkattepræmier fra Maine Coon klubben.
Han fik sit cert og vandt BIV ud af 10 katte ![]()
Her hygger han på scenen med @Pernille_DL
Altså…det sku’ vi da ha’ vidst - vi talte netop om, at der ikke var så mange kendte ansigter… ![]()
Men tillykke med ham! ![]()
Stort tillykke med titelen ![]()
Jamen var det ikke søndag, I var der? ![]()
Nope - lørdag… ![]()
Ej altså ![]()
Men jeg rendte rundt der hele dagen, og folk plejer ikke at klandre mig for at være stille ![]()
Jeg bliver også lige nødt til at dele Muffe på udstilling ![]()
Hvor er det stærkt, at du tog ham med. Han er da bare en rigtig udstillingshaj. ![]()
Det her var tilbage i 2016, men han er bare sej til det
Vi har pensioneret ham helt nu, men han er også tæt på 14 år.