Udstilling i Fuglebjerg d. 7.-8. marts

Dommerstemmer er en ting - men når de der Europe’er kan friste og overbevise hard core huskatte aficionados som hhv. @Skattekat og mig, må de jo kunne et eller andet… :smirk_cat::smirk::heart:

9 Synes om

Stort tillykke med det fine resultat :flag: :blush:

3 Synes om

Sejt at i kan det. Skal katten kunne noget specielt? Eller hvordan fungere sådan noget. :face_with_peeking_eye:

3 Synes om

Ikke andet end at være nogenlunde rolig i uvante omgivelser. Jeg har en gammel video med Bastian på udstilling her. :slight_smile:

10 Synes om

Ja det kan jeg godt se… rigtig god video. Meget afslappet kat. :cat2:

4 Synes om

Det er altså en lækker video :smiling_face_with_three_hearts: Når Far siger jeg skal sidde her, ja så gør jeg da det… Det gør åbenbart tobenene så glade, de gider klø de gode steder :smile:

5 Synes om

Mange tak. Han nød virkelig opmærksomheden. :slight_smile:

8 Synes om

@DorteH du er nødt til at se denne video af Bastian :heart: … læg også mærke til burgardinerne :stuck_out_tongue_winking_eye:

6 Synes om

Bastian er intet mindre end fuldstændig fantastisk :heart_eyes: - så ja, der skal dæleme noget til for at matche huskattene…:wink:

6 Synes om

Katten skal primært være glad og udadvendt, samt god til at håndtere en masse forskellig støj og snak fra mange mennesker, samt duften af mange forskellige katte. Herunder fertile hankatte. Så i de omgivelser skal den helst vise sig selvsikkert frem og virke glad og tryg.
Her er en video fra udstilling i januar med en erfaren herre (Pelle Pirat, DSM) til venstre, og en helt nybegynder (Nessie) på første sin udstilling. (Den erfarne kat med en helt, helt ny steward, som nok lige skal øve sig i at få katten til at vise sig fra sin bedste side)

6 Synes om

Jaeh, racen er jo også lavet for at bevare det allerbedste fra de danske huskatte, så det er måske ikke helt underligt at de tiltrækker :muhaha:

9 Synes om

Jeg var afsted lørdag med Fillebobs :heart: Vi skulle hente hans topkattepræmier fra Maine Coon klubben.

Han fik sit cert og vandt BIV ud af 10 katte :partying_face:

Her hygger han på scenen med @Pernille_DL :smiling_face_with_three_hearts:

15 Synes om

Altså…det sku’ vi da ha’ vidst - vi talte netop om, at der ikke var så mange kendte ansigter… :never:
Men tillykke med ham! :flag:

4 Synes om

Stort tillykke med titelen :flag:

3 Synes om

Jamen var det ikke søndag, I var der? :sweat_smile:

3 Synes om

Nope - lørdag… :smirk:

2 Synes om

Ej altså :see_no_evil:

Men jeg rendte rundt der hele dagen, og folk plejer ikke at klandre mig for at være stille :joy:

6 Synes om

Jeg bliver også lige nødt til at dele Muffe på udstilling :smiling_face_with_three_hearts:

12 Synes om

Hvor er det stærkt, at du tog ham med. Han er da bare en rigtig udstillingshaj. :hearts:

4 Synes om

Det her var tilbage i 2016, men han er bare sej til det :heart: Vi har pensioneret ham helt nu, men han er også tæt på 14 år.

7 Synes om