Som jeg husker det har vi flere brugere i Næstved området herinde?
I så fald vil jeg bare lige gøre opmærksom på at der er er udstilling i Fuglebjerg-hallen i denne weekend
Jeg kommer selv med Tejs og Muffin. Hvis nogen herinde kommer og siger hej ser mit bur (og Muffin) sådan her ud
Jeg håber på at kigge forbi - har ponypige på besøg hele weekenden, men satser på at hun er til at overtale…
Det bliver i så fald mit første besøg på en katteudstilling, så det er vel egentlig også på tide…
Rigtig god udstillingen til jer alle der er afsted
Som kat, udstiller, publikum
Håber alle kommer hjem med gode resultater
Men uanset placering kommer i hjem, med jeres verdens bedste kat
Og det blev det så - omend teenageren i første omgang troede, det handlede om udstoppede katte , da jeg foreslog “katteudstilling”…
Vi fik - ud over @Eva_K, @Skattekat, @dkkorat & @velfa - hilst på en masse smukke Europé’er, alle næææsten lige så søde og smukke som P & D
Det var hyggeligt at hilse på jer, og @Skattekat, og få vist en hel del familiemedlemmer frem også
Og så kom @Vipstosen også forbi til en god sludder søndag.
Og vi fik ønsket en masse tillykke med Junior Winners og Felis Danica topkatte étc., og jeg var så heldig både at kunne klappe da “min” Iris (IC JCH KCH Eife’s Grønirisk, JW) og hendes ejer Marianne var oppe og modtage Iris’s præmie som Felis Danica topkat. Det var stort
Og så blev sødeste lille Muffin BOX killing (Bedste hunkilling) om lørdagen, og hvad der gjorde mig endnu mere stolt, så blev hun dommerens favorit også - ud af alle ca. 40 katte på tværs af alle racer