Stort, stort tillykke med den smukke Tana
Og tillykke med Usher
Det var bare så flot gået
[QUOTE=Foxglove’s;661567]Och varför var inte du på plats, Tine? Hade gärna träffat någon med somali-anknytning (och sett någon med somali än min egen)
Nu var Dutch ensam representat av somalisarna igår (inga var på plats idag) Hon blev 3:a bland seniorerna och tog sitt cert i kl 6. Vid nomineringen slog hon ut CRX och BRI (har jag för mej) men blev själv slagen av BML. Är nöjd med resultatet, speciellt då Anna Wilczek gav bedömningen “väl preparerad” :høhø:
Har för mej att det var hon som skickade iväg Phoebe för bättre grooming vid någon utställning på Sjælland innan hon skrev CACS på bedömningssedeln:?[/QUOTE]
Ja det er trist at der ikke ses flere somali på udstillingerne i Sverige, men så er det godt du er der til at repræsentere racen :cool2:
Nej det var Grazyna Malaga der sendte dig ned for at groome Phoebe :cool2:
Anna Wilczek er bare en dejlig dommer og så kan kun godt lide somali
Stort tillykke med Dutch og dejligt med kommentaren om hendes pels :cool2:
Jeg havde ikke noget at komme med. Mine katte gået i total sommerpels så de er ikke så pæne lige nu :cool2:, men jeg ville nu gerne især da jeg så at Anna skulle have somali
Lørdag morgen vågner jeg ved at vækkeuret ringer kl. 5.30, jeg når lige at sætte det på snooze før det går op for mig at jeg har sat det til en time for sent, så jeg har kun 20min til jeg skal ud af døren Overvejede virkelig om jeg bare skulle blive hjemme da jeg ikke troede at jeg ku nå det, men tænkte at jeg ville gi det en chance… 20min senere løber jeg over vejen samtidig med at bussen kommer, og hopper på
Jeg ankommer med toget i Malmø kl. 7.03 hvor jeg skal køre med en veninde til udstillingen, vi har lidt problemer med at finde hinanden, men det går og endelig kan jeg slappe lidt af igen
Jeg har min lille Kurilean Bobtail, Tzar Lynx Bingo, med til udstillingen og han skulle dømmes af Alexey Shchukin, som jeg aldrig har haft før. Alexey fortæller kun rosende ord om Bingo, alligevel går jeg derfra i tvivl om han overhoved kan li min kat, da han slet ikke havde nogen mimik da han fortalte Bingo bliver dog kaldt tilbage til nom sammen med to sphynx og en russer. Sphynxene bliver hurtigt sorteret fra og Alexey fortæller hvor fantastisk russeren er, dog ender han med at give NOM til min lille Bingo baby
På scenen skal han så op imod en OCI og DRX (tror jeg nok), jeg var nogenlunde rolig for jeg var sikker på at Bingo ikke havde en chance (kendte ikke én af de dommere der var i panelet), så chokket var stort da min baby vandt enstemmigt BEST IN SHOW!!! Og for pokker da hvor jeg vrælede
Men hey, jeg fandt da ud af at Alexey godt kunne li min kat (eller også var det bare i mangel på bedre
)!!
Søndag var en nervepirrende idag med to andre dommere på kat. 3 end dagen før!!!
Bingo var oppe hos Anna Wilczek (som jeg heller aldrig har haft før) og spurgte straks om hun måtte købe ham Han fik kun rosende og man kunne virkelig mærke hendes begejstring
Dog var jeg ret nervøs til nom, da dommeren roste en russer i kl. 11 til skyerne og den kat Bingo skulle op imod lige havde slået den til biv…
Da det så bliver kl. 12 tar dommeren en lille gave frem og siger at hun har en gave til hver af de to killinger som hun ville se til nom, den ene gave er legetøj den anden er nom… Heldigvis fik Bingo NOM gaven og mine øjne blev endnu engang våde
På scenen bliver det så virkelig nervepirrende da dommernes stemmer falder 1-1-1 Charles Spijker bliver sat ind som skilledommer og sørme om han ikke vælger min lille Bingo Baby til BEST IN SHOW!!!
Øjnene blev våde igen og det var tungt at slæbe præmier hjem i toget, men det var det hele værd
1000 TAK til de danske udstillere for en skøn weekend og stort tillykke med jeres flotte resultater!!!
Jeg beklager at dette indlæg både er skrevet i nutid, datid og fremtid, men jeg er stadig helt rundt på gulvet :høhø:
Altså helt ærligt, Tine, du siger jo så tit at dine katte er grimme og mangler det ene og det andet men de fleste dommere synes nu alligevel at de er super lækre Så ingen grund til at du skulle blive hjemme :cool2:
Jeg tog nu en enkelt dag i det skånske, nemlig lørdag hvor der var 20 bengaler tilmeldt Det var absolut rigtig dag med så mange af min race at kigge på der om lørdagen og glæden var selvfølgelig stor da min dreng Fauno blev bedste han, tog BIV, blev NOM og vandt BIS avlshan
[QUOTE=Prinsessejulie;661690]Lørdag morgen vågner jeg ved at vækkeuret ringer kl. 5.30, jeg når lige at sætte det på snooze før det går op for mig at jeg har sat det til en time for sent, så jeg har kun 20min til jeg skal ud af døren Overvejede virkelig om jeg bare skulle blive hjemme da jeg ikke troede at jeg ku nå det, men tænkte at jeg ville gi det en chance… 20min senere løber jeg over vejen samtidig med at bussen kommer, og hopper på
Jeg ankommer med toget i Malmø kl. 7.03 hvor jeg skal køre med en veninde til udstillingen, vi har lidt problemer med at finde hinanden, men det går og endelig kan jeg slappe lidt af igen
Jeg har min lille Kurilean Bobtail, Tzar Lynx Bingo, med til udstillingen og han skulle dømmes af Alexey Shchukin, som jeg aldrig har haft før. Alexey fortæller kun rosende ord om Bingo, alligevel går jeg derfra i tvivl om han overhoved kan li min kat, da han slet ikke havde nogen mimik da han fortalte Bingo bliver dog kaldt tilbage til nom sammen med to sphynx og en russer. Sphynxene bliver hurtigt sorteret fra og Alexey fortæller hvor fantastisk russeren er, dog ender han med at give NOM til min lille Bingo baby
På scenen skal han så op imod en OCI og DRX (tror jeg nok), jeg var nogenlunde rolig for jeg var sikker på at Bingo ikke havde en chance (kendte ikke én af de dommere der var i panelet), så chokket var stort da min baby vandt enstemmigt BEST IN SHOW!!! Og for pokker da hvor jeg vrælede
Men hey, jeg fandt da ud af at Alexey godt kunne li min kat (eller også var det bare i mangel på bedre
)!!
Søndag var en nervepirrende idag med to andre dommere på kat. 3 end dagen før!!!
Bingo var oppe hos Anna Wilczek (som jeg heller aldrig har haft før) og spurgte straks om hun måtte købe ham Han fik kun rosende og man kunne virkelig mærke hendes begejstring
Dog var jeg ret nervøs til nom, da dommeren roste en russer i kl. 11 til skyerne og den kat Bingo skulle op imod lige havde slået den til biv…
Da det så bliver kl. 12 tar dommeren en lille gave frem og siger at hun har en gave til hver af de to killinger som hun ville se til nom, den ene gave er legetøj den anden er nom… Heldigvis fik Bingo NOM gaven og mine øjne blev endnu engang våde
På scenen bliver det så virkelig nervepirrende da dommernes stemmer falder 1-1-1 Charles Spijker bliver sat ind som skilledommer og sørme om han ikke vælger min lille Bingo Baby til BEST IN SHOW!!!
Øjnene blev våde igen og det var tungt at slæbe præmier hjem i toget, men det var det hele værd
1000 TAK til de danske udstillere for en skøn weekend og stort tillykke med jeres flotte resultater!!!
Jeg beklager at dette indlæg både er skrevet i nutid, datid og fremtid, men jeg er stadig helt rundt på gulvet :høhø:[/QUOTE]
Stort tillykke, Julie :klap:Er der så kun et BIS der mangler til JW-titelen?
Taaak Eva Nej nej, det var hans to første BIS…
Så VAR det altså dig som vandt i lørdags jeg var ikke sikker, ellers havde du fået en krammer
. . . I var bare så søde - du og din lille Bingo . . STORT til lykke med de to BISSER
[QUOTE=Eva Benga;661725]Altså helt ærligt, Tine, du siger jo så tit at dine katte er grimme og mangler det ene og det andet men de fleste dommere synes nu alligevel at de er super lækre Så ingen grund til at du skulle blive hjemme :cool2:
Jeg tog nu en enkelt dag i det skånske, nemlig lørdag hvor der var 20 bengaler tilmeldt Det var absolut rigtig dag med så mange af min race at kigge på der om lørdagen og glæden var selvfølgelig stor da min dreng Fauno blev bedste han, tog BIV, blev NOM og vandt BIS avlshan :)[/QUOTE]
STORT til lykke med BISSEN til skønne FAUNO . . . han er bare så smuk
Hold da op hvor danskerne har været over og vise flaget hos naboerne, flot gået af jer allesammen
Stort tillykke med alle resultater fra weekenden
Stort tillykke med resusltaterne
[QUOTE=Eva Benga;661725]Altså helt ærligt, Tine, du siger jo så tit at dine katte er grimme og mangler det ene og det andet men de fleste dommere synes nu alligevel at de er super lækre Så ingen grund til at du skulle blive hjemme :cool2:
Jeg tog nu en enkelt dag i det skånske, nemlig lørdag hvor der var 20 bengaler tilmeldt Det var absolut rigtig dag med så mange af min race at kigge på der om lørdagen og glæden var selvfølgelig stor da min dreng Fauno blev bedste han, tog BIV, blev NOM og vandt BIS avlshan :)[/QUOTE]
Ai, jeg syntes det var lige lovlig tæt på sidste udstilling og Crazy ER jo ikke i kondition :cool2:
Stort stort tillykke med Fauno, FLOT
Det er der ikke noget at sige til. Hvor er det bare flot, Julie.
Stort tillykke med Bingo - for begge dage.
Har ikke fået set denne tråd ( Kattegale var jo nede) men et STORT tillykke til alle.
Stort tillykke allesammen