Hvad tænker i, hvis i kommer ind i Netto og denne udstilling står på jeres højre side?
Og ville i blive fristet til at købe - hvis ja, hvad?
Hvad tænker i, hvis i kommer ind i Netto og denne udstilling står på jeres højre side?
Og ville i blive fristet til at købe - hvis ja, hvad?
Mazarin kager dem kan man nemlig ikke få hernede
hehe
min umiddelbare tanke er “dekoratøren har nok ferie”
når jeg handler dagligvarer ind, betyder “opsætningen” og dekorationen ikke noget, jeg handler tit i Netto, Fakta, Rema, og Aldi, og det er altså ikke på grund af udsmykningen
Jeg ville nappe lidt af det hele… bare ikke kaffe, det kan jeg ikke li’
-høhø
[QUOTE=Lunica;158546]min umiddelbare tanke er “dekoratøren har nok ferie”
når jeg handler dagligvarer ind, betyder “opsætningen” og dekorationen ikke noget, jeg handler tit i Netto, Fakta, Rema, og Aldi, og det er altså ikke på grund af udsmykningen :D[/QUOTE]
Udsmyking er jo ikke der blver brugt i Netto… Faktisk ville jeg have haft en lilla velourdug på for at dække pallerne lidt - men næ nej, det er skam mod konceptet… Det bliver for fint så
Vi har ikke en dekoratør i Netto - så denne gang blev det mine “evner”
Jeg har ladet mig fortælle, at Amora Brazil skulle være nøjagtig den samme kaffe som den de sælger i Bilka, hvor den hedder Café Brazil … det er den jeg altid drikker, så jeg ville nok nuppe en pose kaffe for at afprøve om det er rigtigt
Men ellers - nej -surrender
[QUOTE=Skattekat;158555]Jeg har ladet mig fortælle, at Amora Brazil skulle være nøjagtig den samme kaffe som den de sælger i Bilka, hvor den hedder Café Brazil … det er den jeg altid drikker, så jeg ville nok nuppe en pose kaffe for at afprøve om det er rigtigt
Men ellers - nej -surrender[/QUOTE]
Det skal jeg så ikke lige kunne sige om det er… Men det skulle man måske undersøge…
Men jeg er glad for du ville købe kaffen Det er nemlig mit hovedprodukt i denne opgave
[quote=Lunica;158546]min umiddelbare tanke er “dekoratøren har nok ferie”
når jeg handler dagligvarer ind, betyder “opsætningen” og dekorationen ikke noget, jeg handler tit i Netto, Fakta, Rema, og Aldi, og det er altså ikke på grund af udsmykningen :D[/quote]
fnis og enig! En go’ gammel veninde af mig kaldte det altid for "Aldri’ " -høhø Adspurgt svarede hun “Jo, for alle folk siger, at der handler de ALDRIG - men forretningen kører jo meget godt” -høhø Hun var fuld af fantasi, spræl og en god forfatter var hun også, på trods af sit ordblindheds-handicap.
Jeg selv går sjældent i Netto, fordi personalet i min lokale flere gange har været stor-ubehøvlede (og ikke bare almindeligt teen-ager uhøflige), og stort set aldrig i Fakta, fordi rigtig mange af dem her i Kbh har fået de der betalingsmaskiner, hvor næste trin er, at man fyrer ekspeditricen og så skal du selv scanne… Det menneskeløse samfund, hurra? Ikke hos mig.
Men jeg handler ofte i “Aldri” - dejlig mange kup - sidst en elektronisk pilleæske til Gry og nye roser til min altan
Jeg ville nappe lidt af det hele… bare ikke kaffe, det kan jeg ikke li’
-høhø[/quote]
Fint, Therese, jeg skulle netop til at skrive, at kaffen nupper jeg som det eneste - Amora er netop ret godt, og jeg insisterer ellers på at købe ren Colombia, mums! De må gerne beholde den der Noir og alle de fancy - men ren Colombia (mærket ligegyldigt), og så evt. Amora - det er kaffe efter min gane!
“Plastic-kagerne” (undskyld - der er sikkert nogle i stabelen, der ikke er a la citronmåne) har jeg dumpet for mange år siden. Der kan højst glide en enkelt fransk vaffel ned, hvis nogen har slæbt dem med til korprøve (jeg plejer selv at tage æblebåde med ).
Men jeg må citere Bachs sjoveste kantate: “Coffee - coffee - coffee muss Ich haben! Und wenn jemand will mir laben? Ach so schenk mir coffee ein!”
Det med at scanne selv og efterfølgende betale med kreditkort, er ikke så fjernt.
Så det lige i et stort supermarked da jeg var i Prag.
Selve udstillingen/ opstillingen tror jeg at jeg ville defilerer hurtigt forbi.
Kommer mest af alt til at tænke på Fakta reklamen, det virker rodet, sorry.
Jeg er ikek sikker på at jeg ville købe noget af det på pallen, men kun det jeg kom efter.
[quote=Skattekat;158555]Jeg har ladet mig fortælle, at Amora Brazil skulle være nøjagtig den samme kaffe som den de sælger i Bilka, hvor den hedder Café Brazil … det er den jeg altid drikker, så jeg ville nok nuppe en pose kaffe for at afprøve om det er rigtigt
Men ellers - nej -surrender[/quote]
det er nemlig rigtigt, og det er endda samme kaffe som rød bki
har en kammerat som har arbejdet ved bki og har pakket alle tre kaffer fra samme kaffebrænding
[QUOTE=Johnny;158572]det er nemlig rigtigt, og det er endda samme kaffe som rød bki
har en kammerat som har arbejdet ved bki og har pakket alle tre kaffer fra samme kaffebrænding[/QUOTE]
Haha
Så er det flot vi sælger mere bki end blå amora når der er så stor forskel i prisen
Der kan man bare se hvor meget mærket kan gøre…
Jeg tror ikke jeg ville tænke ret meget over det. Var der noget blandt det som jeg havde lyst til, til den rigtige pris kunne jeg da godt finde på at købe det.
Lægger størstedelen af mine indkøb i fakta og derefter i netto (fakta er 50 m væk, netto er 100 m væk)
Jeg synes det ser finere ud end Netto plejer at gøre det. Som optæller ville jeg hade det - som alle pallevarer
Jeg kan super godt lide info-sedlen om kaffe. Jeg ville stoppe op og læse den - selvom jeg ikke drikker kaffe. Jeg spiser heller ikke kage, så jeg ville altså ikke købe noget fra opsætningen. Men det handler altså ikke om opsætningen, men om varerne
Jeg ville ikke tænke noget specielt (og er det ikke venstre side det står i ) for et hurtigt overblik ville sende mig videre, da ingen af de varer udmidbart interesserer mig
[QUOTE=RF;158589]Jeg synes det ser finere ud end Netto plejer at gøre det. Som optæller ville jeg hade det - som alle pallevarer
Jeg kan super godt lide info-sedlen om kaffe. Jeg ville stoppe op og læse den - selvom jeg ikke drikker kaffe. Jeg spiser heller ikke kage, så jeg ville altså ikke købe noget fra opsætningen. Men det handler altså ikke om opsætningen, men om varerne :)[/QUOTE]
Det er også kun opstillet fordi jeg skal lave en salgsoptimering i forbindelse med min uddannelse
Og jo det er da i venstre side det står
Godt du er vågen
Min allerførste tanke var “hold da op en masse paller” og så tænkte jeg “dejligt med priser på varerne” da dette er noget der ærger mig rigtig meget i de netto’er jeg kommer
Det er desværre ikke alle butikker der er lige gode til det med priser - de smutter altså også i vores butik
Der er lidt paller ja Men det virker mere voldsomt på billederne end i virkeligheden…
Jeg tror, det er super hot med sådan en butiksindretning - det er vel såkaldt “rustikt look” -LOL
[quote=Mig og Mille T;158571]Det med at scanne selv og efterfølgende betale med kreditkort, er ikke så fjernt.
Så det lige i et stort supermarked da jeg var i Prag.
Selve udstillingen/ opstillingen tror jeg at jeg ville defilerer hurtigt forbi.
Kommer mest af alt til at tænke på Fakta reklamen, det virker rodet, sorry.
Jeg er ikek sikker på at jeg ville købe noget af det på pallen, men kun det jeg kom efter.[/quote]
IKEA i Århus - de har indført det ved nogle kasser. Det fungerer fint men er frygteligt upersonligt. Så hellere Fakta, hvor der sidder en ung knægt og siger:" Tyk tyk tynd tyk tynd mellemtyk…"
Selve udstillingen er da fin, som du selv siger så er Nettos koncept jo papkasser og anti-dekorationer. Men man kunne måske gøre den lidt “frisk” med lidt påskestemning ala gule kyllinger. Ellers er farvestrålende indpakkede kager jo generelt fristende :p. Eller du kunne stille kagedåserne i en pyramide ligesom tomatdåserne i amerikanske film…