Ja, og jeg håber da at der endnu er plads til mig og en en lømmel? [bigloony] [/quote]
Det er der skam…hvilket minder mig om at jeg mangler din adresse, så jeg kan få hittet ud af hvad kørepengene beløber sig til (hellere være forberedt -thumbs )
Ja, og jeg håber da at der endnu er plads til mig og en en lømmel? [bigloony] [/quote]
Det er der skam…hvilket minder mig om at jeg mangler din adresse, så jeg kan få hittet ud af hvad kørepengene beløber sig til (hellere være forberedt -thumbs )
Yeah - jeg sender dig lige en pb med det og mit nummer. Altid godt lige at have ens numre hvis nu noget -what
Det bliver da rigtig hyggeligt at se den skønne bamse igen - -love og nej de komme rikke til at skulle op imod hinanden i Biv -waytohot - nu skal han op mod de andre kastrater - så det bliver spændende. [bigloony]
IIh det er fint nok i skriver om en udstilling,men i har ikke skrevet en dato ellers er jeg blevet ramt af pludselig blindhed -ked
Datoooooo -høhø
Næste weekend. Vi tager afsted hele lørdagen - du er da velkommen til at køre med, hvis du har lyst.
Jeg skal lige tjekke med baglandet så vener jeg tilbage
vender for pokker da -rulleøjne
Har du slet ikke opdaget, at du kan redigere i et indlæg, du har postet - så ville ingen have opdaget den lille slåfejl -høhø -høhø
-hammerhead -hammerhead det havde jeg da glemt
og det er ikke mere end et par timer siden jeg opdaterede tråden om musses sammenføring med resten
Næste weekend. Vi tager afsted hele lørdagen - du er da velkommen til at køre med, hvis du har lyst.[/quote]
Jaaa…det tilbud synes jeg da du skal tage imod hvis du har muligheden.
Gizmo er helt sikkert klar til at få flere fans i fanklubben - og at blive nusset til han er ved at dratte ned af hans eget private - til lejligheden tilpassede - strygebræt -høhø
http://www.jyrak.dk/index.php?SectionID=769&1212347042
Vi har plads i bilen til 2 personer på bagsædet. Betingelser hvis man ønsker at køre med: Vi lægger bil til og vi splejser om benzinen. Vi kører den direkte vej fra Skibbild (7480) kl. 8.30 lørdag den 21. juni til Odder og retur igen sidst på eftermiddagen. Vi plejer at køre før Best in Show er færdig.
Så hvis et par stykker, har lyst til at køre med, skal I være velkommen, hvis I kan leve med vores betingelser [bigloony]
Jeg kommer lørdag og har følgende to katte med:
Akirabakkens Da Vinci, MCO gr.1 klasse 10 -lovelove
Akirabakkens Elektra, MCO gr. 3 klasse 12 -forelsket
Jeg glæder mig helt vildt -thumbs
[/quote:2jgu2e3w]
Hejsa may-Britt -høhø
Vi vil gerne køre med og gerne begge dage…
Men kan vi så ikke køre klokken 7,00 da vi skal udstille [bigloony]
Hi hi tak for sidst
Knus
Jeg kommer med Zeus, min dejlige smuksak, om søndagen, og håber på at han der bliver premier… [bigloony]
Så må jeg se om teflonhjernen her kan huske at vade forbi og ønske tillykke til smuksakken - ellers har du min tilladelse til at komme og daske til mig -høhø
Hehe, Tina… Det skal du i hvert til falde være velkommen til… Ellers finder jeg jo nok dig…
Hej
Jeg kommer formentlig til Odder søndag, og står i Hittekillings stand sammen med Haneben…
[/quote:135d883y]
Hejsa may-Britt -høhø
Vi vil gerne køre med og gerne begge dage…
Men kan vi så ikke køre klokken 7,00 da vi skal udstille [bigloony]
Hi hi tak for sidst
Knus[/quote:135d883y]
Jamen Gitte - læste du ikke betingelserne -høhø -høhø Det kunne ellers være noget SÅ hyggeligt, at køre sammen med jer og misserne. Hvis ikke vi ses før, vil jeg glæde mig til vi ses på udstillingen på lørdag [bigloony]
Næste weekend. Vi tager afsted hele lørdagen - du er da velkommen til at køre med, hvis du har lyst.[/quote]
Iih har tjekket kalenderen ,men kan desværre ikke komme med til Odder da den er fuldt booket op -ked -ked
Tak for det søde tilbud May-Britt -lazykitty -kramer