Udstilling Rensborg august 2018

På udstilling i Brejning igår snakkede vi med nogle tyskere og de gjorde os opmærksomme på, at der næste år i august kommer en udstilling i Rensborg i Nordtyskland - knap 70 km fra Flensborg.

Dette er en alle tiders mulighed for udlandscerter uden at skulle køre så langt eller krydse broer.

Jeg håber at vi kan samle en masse opbakning til denne udstilling så vores tyske naboer også fremover har lyst til at placere udstillinger så tæt på grænsen :slight_smile:

Fra FIFe’s showkalender

Som I kan se er der ikke så langt fra grænsen :slight_smile:

Så ved jeg nu hvornår jeg skal have ferie :slight_smile:

Det er min arbejdsweekend - og jeg har ikke tilladelse til at tage ferie i juni, juli og august… så for mit vedkommende kan det ikke lade sig gøre…

vi har allerede sat kryds i kalenderen til det show og ja overnatning er der såmænd osse styr på , for vi triller derned med vores campingsvogn og ligger os 30 km fra rendsburg på en af vores favorit pladser

Rendsburg er et nemt sted, jeg skal vist bare desværre noget andet den weekend.

Hvis det på nogen måde passer ind, så er det da et super sted!

De måtte gerne have lagt den et halvt års tid før :tihi:

[QUOTE=Lykke;1313855]Hvis det på nogen måde passer ind, så er det da et super sted!

De måtte gerne have lagt den et halvt års tid før :tihi:[/QUOTE]

Du har set det er i 2018 ik ?? :gruble:

[QUOTE=Lykke;1313855]Hvis det på nogen måde passer ind, så er det da et super sted!

De måtte gerne have lagt den et halvt års tid før :tihi:[/QUOTE]

det har da stået på fifes side siden årskiftet

Det havde jeg ikke! Så der skal vist planlægges en tur dertil i 2018 :rock:

Kan man måske leje hytter til en rimelig pris på den plads?

hytter er der intet af på pladsen, så der er ikke de store muligheder

Tak for tråden Kamilla - så tæt på grænsen vil jeg gøre alt for at støtte op om den, med det jeg så ellers måtte have af udstillingsparat til den tid.
Dvs. Fiona skal senest den 17. april have en kuld i kassen:kryds:, så mor og killinger er klare.
Jeg hører lige med damen hvad hendes planer er… :tihi:

Men Theodoristen er helt sikkert klar til en tur til det tyske, han skal ikke noget siger han :slight_smile:

men der ligger den her campingplads ikke langt fra den vi skal ligge på , de har åbentbart hytter osv

http://www.seecampingbum.de/mietnterkuenfte.htm

kan så fortælle at der ret på ligger en mindre by/nortorf) hvor der findes gode spisesteder.

[QUOTE=johnny;1313864]men der ligger den her campingplads ikke langt fra den vi skal ligge på , de har åbentbart hytter osv

http://www.seecampingbum.de/mietnterkuenfte.htm

kan så fortælle at der ret på ligger en mindre by/nortorf) hvor der findes gode spisesteder.[/QUOTE]
Hytter til 30€ pr nat er jo ikke galt hvis man sammenligner med hotel :thumbup:

nej faktisk ikke, kan så fortælle at pladsen ligger ud til en stor sø og der er total idyl i det område.
har haft kigget på booking.com efter overnatning og det er ikke fordi der er noget vildt billigt lige i nærheden og slet ikke steder hvor man må have kat med.

Jo jo, men vi vil gerne afsted i efteråret i år eller foråret næste år, så der måtte den gerne have lagt :wink:

Det var selve tidspunktet for udstillingen jeg kommenterede, ikke hvornår den kom på FIFes hjemmeside :slight_smile:

[QUOTE=johnny;1313866]nej faktisk ikke, kan så fortælle at pladsen ligger ud til en stor sø og der er total idyl i det område.
har haft kigget på booking.com efter overnatning og det er ikke fordi der er noget vildt billigt lige i nærheden og slet ikke steder hvor man må have kat med.[/QUOTE]
Nu ved vi jo heller ikke om man må have kat med i disse hytter, men mon ikke de er til at snakke med?

GENIALT! :smiley: Det må jeg se, om ikke kan komme til at passe med kattenes behov for certer og hvordan det ellers lige skal fungere med katteudstilling næste år ift. alverdens planer.
Det er med at få bakket op om de nordtyske udstillinger, når der endelig er en! :smiley:

Tænker der bliver run på fordi der endelig er en nem en. Og så bliver vi nok ikke væk i posten denne gang da det er 1. dekzv der selv står for det. Det kunne være dejligt at overbevise dem om at en enkelt heroppe af hvert år er en god ide.

At det så bliver nærmest som at tage på show herhjemme er en anden sag :slight_smile: The usual suspects

[QUOTE=kira v;1313960]Tænker der bliver run på fordi der endelig er en nem en. Og så bliver vi nok ikke væk i posten denne gang da det er 1. dekzv der selv står for det. Det kunne være dejligt at overbevise dem om at en enkelt heroppe af hvert år er en god ide.

At det så bliver nærmest som at tage på show herhjemme er en anden sag :slight_smile: The usual suspects[/QUOTE]
Det er nu heller ikke at kimse af :stuck_out_tongue:

Men det ville gøre det nemmere for dem, som ønsker at gå den korte vej til en titel :thumbup: