Udstilling - Viking Cats

Hej

hvornår er der en Tica udstilling i Danmark .

Lige nu er der ikke offentliggjort en ny udstillingsdato i Danmark men mon ikke de snart er klar til at holde en igen?

Det bliver sjovt at komme på,TICA show igen :slight_smile: Er det tilfældigt, at den ligger i Pinsen:?

Jeg glæder mig vildt! :thumbup:

jeg vil helt sikkert prøve en Tica udstilling, nu hvor jeg har muligheden :smiley:
Det bliver så kun om søndagen, da jeg er inviteret til bryllup lørdag midt på dagen

Jeg deltager ikke med kat men kunne overveje at komme og glo lidt. Jeg har søgt højt og lavt men kan ikke finde ud af hvor den afholdes :slight_smile: Anyone? :slight_smile:

Adressen står på fb:

Holbækvej 34, 4370 Store Merløse :slight_smile:

Og Louise… tag endelig enkat med!
Det er altså den bedste måde at få en fornemmelse af hvordan udstillingsformen fungerer…

Og… bare rolig… Brian skal nok lade være med at banke Brian :stuck_out_tongue:
(de konkurrerer nemlig slet ikke)

Ann - mon det ville være noget for Mingus at prøve? :slight_smile:

Jeg vil prøve den udstilling med mine bobber.

Må jeg forslå, at Admin ændrer denne tråds navn til “Næste Tica Udstilling” eller lignende, så den bliver nemmere at finde.

p.s. Jeg glæder mig også - håber jeg kan deltage. :slight_smile:

Jeg er så meget på. Det har været ventet med længsel. Skal bare lige finde en, der gider at passe mit job lørdag…så kommer jeg begge dage.:slight_smile:

NEJ… Mingus er alt for pæn til at skulle konkurrere med Brian!!!

:lol:

Lidt mere seriøst… jo, udfra det jeg har set til ham, så tror jeg at han vil synes det er sjovt.
han er jo god til at vise sig flot frem ved fremvisninger…

Har taget en eksklusiv adminbeslutning uden at spørge nogen, heller ikke trådstarter… og omdømt tråden :slight_smile:

Ann

[QUOTE=Pernille DL;1304703]Adressen står på fb:

Holbækvej 34, 4370 Store Merløse :)[/QUOTE]

Så har jeg tydeligvis ikke fundet det rigtige sted at lede :wink:
Havde håbet på at det var i Jylland men det kommer nok en anden god gang :slight_smile:

For jer jyder (og fynboer) så kan jeg fortælle, at jeg har mulighed for at skaffe ultrabillig overnatning her i Farum. Midtpunktet har nemlig to små værelser med lille dobbeltseng, der udlejes for ca 100 kr pr nat… Der kan ikke laves mad på stedet, men man kan aftale noget med mig eller alternativt spise fra en af de gode take-aways… Man skal selv have sengetøj med og man skal også huske at rengøre værelset ved afrejse.
Kørsel til Merløse vil tage ca 1 time, og mon ikke vi kan finde ud af noget samkørsel af en art? :slight_smile:
Skriv Pb, hvis det har interesse…

[QUOTE=Ann K;1304786]For jer jyder (og fynboer) så kan jeg fortælle, at jeg har mulighed for at skaffe ultrabillig overnatning her i Farum. Midtpunktet har nemlig to små værelser med lille dobbeltseng, der udlejes for ca 100 kr pr nat… Der kan ikke laves mad på stedet, men man kan aftale noget med mig eller alternativt spise fra en af de gode take-aways… Man skal selv have sengetøj med og man skal også huske at rengøre værelset ved afrejse.
Kørsel til Merløse vil tage ca 1 time, og mon ikke vi kan finde ud af noget samkørsel af en art? :slight_smile:
Skriv Pb, hvis det har interesse…[/QUOTE]

Såfremt man må have kat med er det bestemt en mulighed når jeg skal på øen en anden gang, men desværre flytter det ikke noget den her gang. :slight_smile:

Sæ’fø’li’ må man have kat med… værelserne er skam blevet brugt et par gange af kattefolk.
Og selv om det bestemt ikke er luksus, så er det fint og rent…

Pyt med luksus bare man kan få en ren seng at sove i :wink:
Herlufmaglehallens værelser er også gamle og ekstrem retro :tihi: Men rent og pænt og billigt :slight_smile:

[QUOTE=DK Sugieh;1304794]Pyt med luksus bare man kan få en ren seng at sove i :wink:
Herlufmaglehallens værelser er også gamle og ekstrem retro :tihi: Men rent og pænt og billigt :)[/QUOTE]
Ja de var faktisk ganske udmærket, jeg sov fortrinneligt :thumbup: