[QUOTE=PiaR;816536]En alm presenning kan bruges.
De er nu ikke så dyre, og kvaliteten er noget bedre end andre :)[/QUOTE]
Thomas siger der er underlag til forteltet som følger med, men at vi nok skal have noget stof agtigt at lægge ovenpå. Det Marianne foreslår ser fint ud 
Thomas har fundet en grill til 369,- så billigt tror jeg ikke det kan gøres med Weber?
Mine svigerforældre har en mage til den Thomas har fundet, bortset fra at der står Weber på deres 
Rigtig god idé Julia 
[QUOTE=Marianne K;816601]Først tillykke med jeres nye sommerresidens
Vi har selv campingvogn og skal op og sætte fortelt op den kommende weekend og jeg GLÆDER mig 
Stole kan du få til fornuftig pris i Jysk - lige nu har de stole til 199 kr pr stk.
Som underlag i forteltet, kan i bare bruge en alm. grøn presenning fra Harald Nyborg (pris ca 50 kr) oven på den kan i lægge nylontæppe, som varierer en del i pris. Tæppet kan fås hos de fleste campingforhandlere eller på nettet
Det ser typisk sådan ud
Saks, snor, tøjklemmer, tape, små plasticposer.
Kig i øvrigt på DBA eller Guloggratis efter brugt campingudstyr
Har i service i plastic/melamin?
I kan godt glæde Jer. Det er SÅ skønt at campere.[/QUOTE]
Hvor har du set at de stole fås til 199,- lige nu?? Vi har ledt alle vegne, og det billigste vi har fundet er 299,- kr. faktisk også i Jysk.
Vi har kigget meget på DBA og det er blandt andet der vi har købt et dejligt stort bord til 400,- nypris 1200,- 
Vi har ikke købt service endnu, det ville vi hente i IKEA
Vi har dog lige i dag fået bestik af svigerfar. Han nåede at stoppe en veninde som skulle til at smide det ud fordi der manglede et enkelt stykke bestik, men det var et sæt til 6 personer og vi er 5, så det passer bare perfekt! 
[QUOTE=MiSi;816687]Suk, åh, camping.
Som teen forestillede jeg mig, at når jeg blev rigtig voksen, så skulle jeg ha’ mig en lille øse (gl folkevogn), en camp-let, og en boxer 
Har I noget at lave mad på?
Er gasblus og gasflaske helt forældet?
Kan næsten mærke duften - når mor kogte kartofler, stegte fisk, og lavede sovs - på eet gasblus!
Og så var der de somre, hvor vi camperede i Lemvig, så min far kunne tage på besøg på min brors lille gård gnægge
Jeg lover jer, at når katten er ude, så spiller musene på bordet! Knorr suppe og krydderboller - vild luksus ;)[/QUOTE]
Der er gas komfur med 2 blus i vores camp-Let