Uf hvor jeg hader det (bedøvet kat)

Jeg har her til morgen afleveret Amanda hos dyrlægen, hun skulle have renset tænder…

klokken 10.30 ringede jeg derind for at høre hvordan det var gået…PYHHHHH det var gået fint og hun var ved at vågne op…

Klokken 16 kan jeg hente hende, men ARGH hvor jeg hader det, en sølle kat får man med hjem, jeg får ikke ro på mig før hun er frisk igen…

kender i det ?

nej det er aldrig rart at få sådan en hjem. Men lad os håbe hun blivver hurtigt frisk:) -jegkrydser
Men nej, man falder ikke til ro og våger som en høg -høhø

Jep mon ikke vi kender det, er lige kommet hjem med min dreng efter kastration og tandrensning. Det lille pusssss han er bare så svimmel -øøøvvvs -øøøvvvs

nej det er aldelses rædselsfuldt…

nu er der tændt op i brændeovnen, og hendes elskede seng står klar i sofaen, så jeg vil tilbringe resten af dagen/aftenen med at nusse hende, jeg kan da heldigvis se tv samtidig…

god bedring med ham Karen… ja de er ski sølle

Ihh det lyder også hyggeligt. Håber hun vil blive i sengen.
Har kun erfaringer med at de vil drøne rundt, fordi de ikke kan finde ro :S

Og Haneben :slight_smile:

Til jeres små pus

Amanda er heldigvis et nusseøre af rang, så mon ikke… ellers må jeg tage hende med i seng og lukke døren… så hun ikke kan komme til skade på noget

I lige måde -forelsket -forelsket og ja det gør jo helt ondt i hjertet når de tilter rundt som de gør -ked

Og Haneben :slight_smile:

Til jeres små pus[/quote:34i5mt62]

Tak -love -love -love

Tak Prinsesse

Ja, jeg tror, vi har det værre end katten…