Uge 18 .. Kære Dagbog

Ugens emne er: Kære dagbog … fri fortolkning, men jeg forventer der bliver afsløret nogle saftige hemmeligheder :slem:

Du kan tilmelde et billede indtil torsdag d. 6 maj ved at lægge det ind i denne tråd.

Fredag-lørdag stemmer du ved at like det eller de billeder, du gerne vil give din stemme. Du må like alle de billeder, du ønsker.

Husk, at du ikke må like et billede før fredag!

Søndag afsløres vinderen (den med de fleste likes), og vinderen skal søndag - og senest mandag - oprette næste uges konkurrence.

Du må deltage med ét billede og det må gerne være et tidligere vist billede.

1 Synes om

Kære dagbog. Min mor vil gerne tabe sig, men i dag gik hun amok og spiste en hel bøtte is :astonished: … jeg tilbød at fjerne bevismaterialet …

10 Synes om

Ejjj @PiaB nu igen :venter:

1 Synes om

Kære Dagbog. Af og til er det virkelig forbasket anstrengende at være Finns onkel…

14 Synes om

Kære dagbog.

Hun sidder lige bag ved mig, ikke??

4 Synes om

Kære Dagbog.
Her hjemme har vi det så skidt, den ene af os må sove i vasketøjskurven. Midt i alt det snavsede tøj, bare for at holde varmen…

9 Synes om

Vi kan godt bruge flere afslørende historier :laughing:

3 Synes om

Kom nu … få timer tilbage

1 Synes om

Udenfor konkurrence, den var bare lidt sjov… :wink:

6 Synes om

Kære dagbog.
Min lillebror er en nar og en photo bomb!

14 Synes om

Kære dagbog
Den anden dag, da jeg lå og nød solen, havde jeg en underlig drøm om et sært væsen der pillede ved min hale…

9 Synes om

Og nu må vi stemme! :grinning:

3 Synes om

Stemmelighed mellem Fru Formand og Katia :slightly_smiling_face: I må bøwles om næste uge. :wink: Tillykke til jer :denmark::clap:t2:

9 Synes om

Katia, det er din tur til at gribe bolden så :slight_smile: Tk for kampen :slight_smile: VH
Susanne

2 Synes om

@Lovehjerte … det ser ud til at du er udvalgt :wink:

1 Synes om

Tusinde tak, særligt til dig, Susanne. :grinning:
Jeg går fluks i gang med at tænke… :thinking:

1 Synes om