Uge 20 - Sengeliggende

Ugens emne er inspireret af min tur på hospitalet. Sengeliggende - og jeg ved, det ikke er svært at finde en sengeliggende kat, så jeg forventer rigtig mange deltagere :rock: :smiley:

Du kan tilmelde et billede fra søndag/mandag til torsdag ved at lægge det ind i denne tråd.

Fredag-lørdag stemmer du ved at like det eller de billeder, du gerne vil give din stemme. Du må like alle de billeder, du ønsker.

Husk, at du ikke må like et billede før fredag!

Søndag afsløres vinderen (den med de fleste likes), og vinderen skal søndag, senest mandag oprette næste uges konkurrence.

Du må deltage med ét billede (må gerne være et tidligere vist billede).

11 Synes om

4 Synes om

Yawa hygger

13 Synes om

Sine :heart::heart_eyes:

7 Synes om


Min mand og hans russertøs i sengen… :pleading_face::smiling_face_with_three_hearts:

13 Synes om

3 Synes om

Snork Zzz

12 Synes om

9 Synes om

Mitzi har taget legetøjet med i seng :laughing:

7 Synes om

@PiaB:venter:

Åååndskuuuld! :see_no_evil:
Troede vi var i maj-billederne :ups:

1 Synes om

“Åh nej ikke morgen endnu - jeg ligger lige så godt.”

11 Synes om

Joy er helt snoet om sig selv, men åbenbart en god sovestilling :wink::blush:

5 Synes om

Det er fredag … lad os alle sammen bede … om stemmer :bebe:

1 Synes om

Damn - er det allerede fredag… :open_mouth: - havde ellers for en gangs skyld et egnet billede… :face_with_raised_eyebrow:

You snooze - you lose :cool:

Story of my life… :unamused:

1 Synes om

Jeg glemte det også. Men vi fik vist heller ikke så mange dage. Den nye konkurrence var vist en dag forsinket, så vidt jeg husker.

Det ser ud til, at vi igen har stemmelighed. Denne gang mellem Yawa, der imiterer sit menneske, og Lars og hans lille mailorder bride :wink:

@Yess2000 og @_DK_Sugieh - finder I ud af, hvem af jer der tager stafetten?

2 Synes om