Uge 26 - Det bedste i verden, når man er kat, er

Ugens tema: Det bedste i verden, når man er kat, er …

Regler
Du kan tilmelde et billede fra søndag/mandag til torsdag ved at lægge det ind i denne tråd.

Fredag-lørdag stemmer du ved at like det eller de billeder, du gerne vil give din stemme. Du må like alle de billeder, du ønsker.

Husk, at du ikke må like et billede før fredag!

Søndag afsløres vinderen (den med de fleste likes), og vinderen skal søndag, senest mandag oprette næste uges konkurrence.

Du må deltage med ét billede (må gerne være et tidligere vist billede).

At man kan slippe afsted med hvad som helst :breakdance:

3 Synes om

At nogen elsker en ubetinget også selvom man “bare” er en lille huskat :heart_eyes::heart::sparkling_heart: (vores lille moderløse killing)

12 Synes om

Min moar :heart:

10 Synes om

Åh, jeg troede lige, katten hed Sparkling Heart. Men det kunne den vel komme til? :slight_smile:

(Husk, at der skal være mellemrum mellem smileys - ellers virker de ikke (altid)).

2 Synes om

Haha ja det kunne den meget vel komme til. Men det vil dæleme være et træls navn at kalde til hverdag :joy:

Er der slet ikke andre katte, der synes, noget eller nogen er det bedste i verden?


At putte med en når man er træt

6 Synes om

En sovemaske/puttehånd, når man trænger til en lur. :lovelove:

7 Synes om

Det bedste i verden er at putte tæt sammen, når man er tre moderløse hittekillinger :lovelove:

13 Synes om

…at fla’e uuu… :blue_heart:

13 Synes om

Det bedste er at hugge halvdelen af madmors seng…

5 Synes om

En udestue…

3 Synes om

At stjæle sit menneskes hovedpude :grin:

13 Synes om

Ingrid, det er jo fredag og stemmetid :wink:

1 Synes om

Nej, øv! :frowning: Nå, men så må jeg jo hellere slette mit rovdyr igen :hoho:

Det er søndag, og der er stemmelighed mellem @solveig og @Gizzemissen. Tillykke med det :denmark: Ja, ikke stemmeligheden, men de fine billeder :slight_smile:

Kan I to finde ud af indbyrdes, hvem der skal finde på næste uges emne?

3 Synes om

Vel også mellem dem og HeroldDesign? :slight_smile: De tre billeder har i hvert fald alle 13 stemmer nu her? :slight_smile:

1 Synes om

Nja, det havde de altså ikke, da jeg talte sammen for lidt siden, da var det kun de to nævnte :slight_smile:

Men vi kan jo ikke som på gammel-KG se, hvornår stemmerne er afgivet, så det hurtigt komme til at se forkert ud.

2 Synes om

Jeg kan på min side se at mit sidste like er givet for 3 timer siden så Ingrid har ret :wink::grin:

2 Synes om