Uge 3 - SofaHygge

Ugen emne er: SofaHygge - fri fortolkning, men firbenede skal have hovedrollen som sædvanlig,
Du kan tilmelde et billede til og med torsdag ved at lægge det ind i denne tråd.
Fredag-lørdag stemmer du ved at like det eller de billeder, du gerne vil give din stemme. Du må like alle de billeder, du ønsker.
Husk at du ikke må like før fredag!
Søndag afsløres vinderen(den med flest likes), og vinderen skal søndag - og senest mandag oprette næste uges konkurrence.
Du deltager med et billede, og det må gerne være et tidligere vist billede.

2 Synes om

Sofahygge… det er en af spidskompetencerne :smile:

16 Synes om

Jeppe er meget tydelig, når han mener at vi skal nusse i stedet for jeg laver andet :tihi:

13 Synes om

Aslan gør sig til i sofaen :heart:

13 Synes om

De her to :heart::blue_heart:

Bobby og Rufus

13 Synes om

Total afslapning :smiley:

15 Synes om

14 Synes om

Nedrivningsholdet i en sjælden pause …

16 Synes om

Det er fredag - der må stemmes. :grinning:

Ikke for at ødelægge stemningen, men det er nu kun torsdag. :wink:

1 Synes om

Hmmm… så går min kalender vist forkert… :thinking: :sunglasses:

1 Synes om

Det vil jeg også håbe min gør, ellers pjækker jeg fra job :smile:

Det modsatte havde da trods alt været værre - tænk, hvis du var på arbejde, og i virkeligheden har fri…? :scream: :wink:

2 Synes om

:joy: Hov jeg er vist en dag forud - Godt der er nogle som er vågne. :grin: Så der må ikke stemmes. :smiling_face:

5 Synes om

Når nu det stadig er torsdag, får Chardonnay også lige lov til at deltage på trods af at det er en lidt mindre fluffy mave end normalt. Han er i en sofa og han HYGGER! :grin:

17 Synes om

Og så blev det endelig fredag! Stem, for pokker :slight_smile:

6 Synes om

Og vinderen i denne uges kattebillede er @NinaA og Chadonnay - Stort Tillykke :flag: :jubiii: :thumbup:

12 Synes om

Chardonnay og jeg takker for alle stemmerne :tak: og lægger hovedet i blød for at finde på et nyt tema :slight_smile:

7 Synes om