Uge 33 - Regnvejr

Ugens tema er Regnvejr! Fri fortolkning :smiley:

Regler
Du kan tilmelde et billede fra søndag/mandag til torsdag ved at lægge det ind i denne tråd.

Fredag-lørdag stemmer du ved at like det eller de billeder, du gerne vil give din stemme. Du må like alle de billeder, du ønsker.

Husk, at du ikke må like et billede før fredag!

Søndag afsløres vinderen (den med de fleste likes), og vinderen skal søndag, senest mandag oprette næste uges konkurrence.

Du må deltage med ét billede (må gerne være et tidligere vist billede).

2 Synes om

Er der slet ikke nogen der har billeder der passer til ugens tema ??? :scream:

1 Synes om

Sia i løbegården på en regnvejrs dag - hun elsker løbegården og er der ude uanset vejret…

3 Synes om

Øv hvor er der vådt på min veranda…

3 Synes om

Bertil på er regnvådt bord

2 Synes om

Cinnamon prøver at fange regndråberne på altandøren. Måske var det hendes første regnvejr.

15 Synes om

Af ren og skær undren, men under normale omstændigheder (i uger hvor folk ikke overser/glemmer tråden som i denne uge) hvornår skal billederne så være lagt op? Er det torsdag inden 24.00 eller er det bare inden fredag morgen?

Skal lige siges jeg syntes det er helt fint vi anvender alle billeder i tråden denne gang uanset, da der jo ikke lige frem er mange at vælge mellem :joy: det er blot fordi jeg faktisk ikke helt er med på hvad der gælder…

Har jeg nu igen lagt op for sent :dokdok: Så må vi se bort fra det.

Nej det var slet ikke det jeg mente! Jeg ved bare ikke hvad vi går efter… :blush: Syntes bestemt ikke vi skal se bort fra noget i denne uge, her er jo kun 4 billeder i tråden…

2 Synes om

Ja, med det få antal tilmeldt er jeg helt med på at Ingrids billede også er med :slight_smile: og normalt tæller vi midnat :slight_smile:

Helt enig Eva !! det er jo helt tosset at tage billeder fra når der er så få… :smiley: Jeg blev bare nysgerrig, for var faktisk ikke helt klar over hvordan det lige hang sammen…

1 Synes om

Nå, men ud fra det er det klart Ingrid @Galath’s billede af Cinnamon, der vinder. Tillykke :flag:

Ja, det er jo ikke helt fair, når bidraget nu kom for sent - men tak :slight_smile:

Jeg må se, om jeg kan finde på et nyt emne.

4 Synes om