Uge 39 - Kodak moment

Lad os få “Kodak moment”-billedet på bordet - som altid fri fortolkning af begrebet… :sunglasses:

Du kan tilmelde et billede indtil torsdag ved at lægge det ind i denne tråd.

Fredag-lørdag stemmer du ved at like det eller de billeder, du gerne vil give din stemme. Du må like alle de billeder, du ønsker.

Husk, at du ikke må like et billede før fredag!

Søndag afsløres vinderen (den med de fleste likes), og vinderen skal søndag, senest mandag oprette næste uges konkurrence.

Du må deltage med ét billede (må gerne være et tidligere vist billede).

2 Synes om

For en gangs skyld når jeg at deltage :slight_smile: Katten hedder Hanna Montana, og hun afprøver lige sine evner som blommeplukker.

17 Synes om

Og @Lonse er allerede faldet i :wink:

1 Synes om

Hvorfor er det egentlig, at man ikke må stemme før på fredag?
Man kan jo ikke stemme mere end èn gang , er det så ikke lige meget hvornår man gør det ?

Jeg formoder, det er for ikke at risikere at påvirke dem, der stemmer på fredag. Fair nok, efter min mening.

4 Synes om

Jeg er enormt stolt af dette foto. Ikke kvaliteten er overdreven god, men de sidder ned og kigger samme vej… Se dét er et ægte kodak moment her i huset :wink:

10 Synes om

Hmmmm jeg skal se lækker ud siger du

8 Synes om

Jeg har altid elsket dette billede jeg tog af Bertil :heart:

8 Synes om

Ossy, min første danske stribemisser (jeg havde en på Island) grebet på fersk gerning …

7 Synes om

Et af mine første kodak-moments. Helt tilbage fra dengang hvor film skulle fremkaldes :hoho:

7 Synes om

Rudolf på altanen for mange år siden… :heart:


Vores huskat Rudolf, november 1993.

7 Synes om

Jeg har altid tænkt at det var sådan at dem der lagde først op ikke fik flere stemmer fordi flere nåede at se det billede i løbet af ugen :slight_smile: Jo ikke alle vores medlemmer, der dagligt tjekker KG (selvom de burde! :tihi: )

5 Synes om

WHAT??! :besvimer:

3 Synes om

Det giver god mening - takker! :ok:

1 Synes om

Ja, jeg ved godt det er svært at tro på, men tallene bagom taler deres tydelige sprog :ked:

3 Synes om

Jeg nægter at tro, at der ikke ligger flere pletskud i gemmerne derude - last call, bring it on… :sunglasses: :ok:

1 Synes om

Mit yndlingsbillede af regnbueisen her hjemme. :inlove: Og ja det vender rigtig, hun ligger i badeværelsevasken og kikker på mig.

16 Synes om

En sød lille Badeælling. :lovelove:

8 Synes om

NU må der stemmes :wink:

3 Synes om

And the winner is: @Susanne_W 's akrobatiske frugtplukker, aka. Hanna Montana! :flag::klappe2:

PS. Udlejer du hende - vi har en masse æbler her, vi ikke kan nå…? :thinking:

6 Synes om