Uge 41 - På toppen

Ugens emne er “ På toppen” . Som altid - fri fortolkning… :slight_smile:

Du kan tilmelde et billede fra søndag/mandag til torsdag ved at lægge det ind i denne tråd.

Fredag-lørdag stemmer du ved at like det eller de billeder, du gerne vil give din stemme. Du må like alle de billeder, du ønsker.

Husk, at du ikke må like et billede før fredag!

Søndag afsløres vinderen (den med de fleste likes), og vinderen skal søndag, senest mandag oprette næste uges konkurrence.

Du må deltage med ét billede (må gerne være et tidligere vist billede).

Første gang Gisle var i haven, nogle dage efter han var flyttet ind, skulle han selvfølgelig op på toppen af det udendørs klatretræ:

8 Synes om

LouLou ta’r den lidt oppefra og ned …

9 Synes om

Højt at flyve, tungt at lande på sødet af toben :persevere:

7 Synes om

Lander han så med eller uden pigge?


Dejlige Lucky… men det der stunt fik han altså ikke plus point for :grimacing: :heart_eyes:

9 Synes om

Jeg har lært at flytte mig :wink:

Find Holger… Eller i dette tilfælde, Alvin på toppen.

Når den naive katteejer (læs mig), troede at hvis man bare stable nok flyttekasser oven på hinanden, så kan kattene (læs Alvin) ikke komme der op. :rolleyes2: :venter: :surrender: :grin:

5 Synes om

Prinsessen havde forvildet sig op på taget og kunne ikke selv finde vejen ned… :wink:


Snehvide, 05.06.2011

13 Synes om

Så er det fredag… :slight_smile:

1 Synes om

… og nu er det søndag og det er FF og Snehvide, der løber med sejren … Tillykke :blomst:

4 Synes om

Mange tak for alle stemmerne. :slight_smile:

Jeg fortalte i sin tid hele historien om prinsessen på taget. Billederne er der ikke mere, men de findes allesammen i Snehvides Flickr-album nederst på siden.

Jeg finder straks på et nyt emne til den kommende uge. :ok:

6 Synes om