Uge 44 - Stjernestunder

Ugens emne er: Stjernestunder - fri fortolkning :star_struck: og et emne alle på KG kan være med i :star_struck:
Du kan tilmelde et billede til og med torsdag ved at lægge det ind i denne tråd.

Fredag-lørdag stemmer du ved at like det eller de billeder, du gerne vil give din stemme. Du må like alle de billeder, du ønsker.

Husk, at du ikke må like et billede før fredag!

Søndag afsløres vinderen (den med de fleste likes), og vinderen skal søndag - og senest mandag - oprette næste uges konkurrence.

Du må deltage med ét billede og det må gerne være et tidligere vist billede.

2 Synes om

6 Synes om

Matilde Cantor tog dette billede af Blua og jeg på en udstilling for snart 4 år siden. Jeg elsker det billede næsten lige så højt som jeg elsker katten :hjerte:

5 Synes om

Stjernestunder= Kodakmoments :hoho:

5 Synes om

Far Brian, Mor Hildi og “Life of Brian” ynglet :heart:

7 Synes om

Hov @Mussi ilke før fredag :wink:

1 Synes om

Der her billede er virkelig en stjerne stund. Men det kræver lidt forklaring.

Min svigerfar som er på billede sov stille ind i fredags efter kort tids sygdom. Og Socks måtte vi tage afsked med i februar.

Jeg savner dem begge ubeskriveligt.

Jeg sad i nat da jeg ikke kunne sove og kiggede alle mine billeder igennem og så det her billede og så kom tårerne.

Beklager det blev lidt langt.

10 Synes om

10 Synes om

@Milles_mor ikke like før fredag :venter:

Den perfekte tricolore stjernestund … alle klemt ned i den samme nullerput :heart:

9 Synes om

@galath og @solveig :venter:

:pplllllll:

1 Synes om

Ups :ups:

2 Synes om

dsmday
En dag for meget længe siden! Helios blev DSM på en tysk udstilling, og det er langt fra alle voksne, fertile hanner man kan kaste i armene på en steward, der faktisk stadig ikke var fyldt de der 15 år :slem: Men Helios os kunne, og for os var det en stjernestund at stå på gulvet foran scenen og næste ikke turde åbne øjnene og følge med i stemmeafgivningen :slight_smile:

9 Synes om

Det er allerede fredag … stem!

3 Synes om

Der er simpelthen en uafgjort :slightly_smiling_face:
@DK_SismoCats og @Zenkat i må lige aftale hvilke af jeres stjernestunder, der skal afgøre hvem af jer to der skal lave ny ugekonkurrence :wink:
Anyway tillykke :partying_face:
Stjernestunder kan man aldrig få for mange af :heart:

8 Synes om

@Zenkat

Jeg ville være rigtig glad og taknemmelig hvis du vil starte næste uges konkurrence :paw_prints::smiling_face_with_three_hearts::pray:

7 Synes om

Hvornår starter man den? :smiling_face_with_three_hearts: er ret ny her så skal lige vide præcis hvordan det fungerer :pray::pray::heart:

Har lige læst mig frem til det. Opretter i morgen :slightly_smiling_face::grinning:

7 Synes om

Man må gerne starte en ny allerede søndag aften hvis man har lydt, men mandag er super fint.
Du kan bare kopiere tekst fra tidligere opslag og så bare rette til :slightly_smiling_face::slightly_smiling_face: