Uge 45: 1 - 2 - MANGE!

Ugens emne, inspireret af min tilmelding til den kommende udstilling i Hedensted, er: 1 - 2 - MANGE! - fri fortolkning :grin:
Du kan tilmelde et billede til og med torsdag ved at lægge det ind i denne tråd

Fredag - lørdag stemmer du ved at like det eller de billeder, du gerne vil give din stemme.Du må like alle de billeder du ønsker.

Husk at du ikke må like et billede før fredag :regler:

Søndag afsløres vinderen (den med de fleste likes), og vinderen skal søndag - og senest mandag - oprette næste uges konkurrence.

Du må deltage med et billede og det må gerne være et tidligere vist billede

1 Synes om

1 - 2 - mange i en lille nullerput!

6 Synes om

Hvor mange? :sunglasses:

12 Synes om

Badeænder!

6 Synes om

:flojte: Der var 1, der var 2, der var 3, øøh… 6 katte i en viiinduuskarm… :flojte:

16 Synes om

Så gik ugen og 1 - 2 så var det fredag og der må stemmes! :grinning:

5 Synes om

Kom straks til at tænke på den her - er der en kat der kan fortælle ligende historie? :laughing:

3 Synes om

Den er så sjov, har set den rigtig mange gange. :hoho:

2 Synes om

Ja, det har jeg også :grinning_face_with_smiling_eyes:

Den her er måske noget for dig også - jeg syntes hun er så sjov.

Det her er ikke engang den bedste - men den har badeænder (og ja jeg så de 20 min video med damen med verdens største samling…)

2 Synes om

Må jeg lige tjekke senere, får besøg lige om lidt. :slight_smile:

1 Synes om

Fanni er kendt i udstillingsverdenen, som den lille blå badeand, pga af hendes knirkende mijauen.

Efter hendes barnebarn Mimi flyttede ind og jeg begyndte at avle, så blev killingerne kaldt badeællinger og oldebørnene til at hedde Badeanden til fornavn, da det jo er det perfekte stamnavn til mig og mine knirkende badeænder.

7 Synes om

Nu er det søndag og stemmerne er talt op.
@Eva_K vinder med sine 1-2-6 katte i vindueskarmen :flag:

10 Synes om

Tak, må hellere huske at lave et emne lige NU så :ups:

4 Synes om