Uge 45 - Legetid

Ugens emne er: Legetid - fri fortolkning :star_struck: og et emne alle på KG kan være med i :star_struck:
Du kan tilmelde et billede til og med torsdag ved at lægge det ind i denne tråd.

Fredag-lørdag stemmer du ved at like det eller de billeder, du gerne vil give din stemme. Du må like alle de billeder, du ønsker.

Husk, at du ikke må like et billede før fredag!

Søndag afsløres vinderen (den med de fleste likes), og vinderen skal søndag - og senest mandag - oprette næste uges konkurrence.

Du må deltage med ét billede og det må gerne være et tidligere vist billede.

2 Synes om

9 Synes om

Har tilladt mig at rette i overskriften, da vi plejer at skrive ugenummer med. Håber det er okay med dig? :slight_smile:

Det er helt okay. Tak :pray: Havde sæet ikke tænkt på det :slightly_smiling_face:

Nej det er også lettere, når man har været her længe og er vant til hvordan tingene plejer at se ud. I øvrigt godt emne du har valgt. :ok:

1 Synes om

Haps

8 Synes om

Hmpfff hvorfor er grillen ikke en legeplads, det var jo sjovt :woozy_face:

4 Synes om

Hvor blev den papirskugle nu af?

13 Synes om


Når man ikke kan bestemme sig :joy::smiling_face_with_three_hearts::partying_face:

6 Synes om


Der leges med sko :sweat_smile:

6 Synes om

Det kribler i fingerne efter at like de fantastiske billeder :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes: Åh meow love! Dejlige katte

3 Synes om

Så ruller vi igen…


Bastian, 12.10.2021.

11 Synes om

Farlig rovdyr, leger vi. :hoho:

8 Synes om

Man må stemme :rock:

2 Synes om

Det er @galath der har fået flest stemmer … Tillykke :blomst:

8 Synes om

Tak :blush: Det er fra dengang, Cinnamon var en lille bitte killing, der stadig kunne mave sig ind under reolen :heart:

Jeg vender tilbage med en ny udfordring - hvis jeg kan finde på en … :wink:

6 Synes om