Uge 46 - Familiefest

Ugens emne, inspireret af Européklubbens kommende Special Show med 62 tilmeldte européer, er Familiefest :grin: (For det er det vi skal til :yatta: )
Du kan tilmelde et billede til og med torsdag ved at lægge det ind i denne tråd

Fredag - lørdag stemmer du ved at like det eller de billeder, du gerne vil give din stemme.Du må like alle de billeder du ønsker.

Husk at du ikke må like et billede før fredag :regler:

Søndag afsløres vinderen (den med de fleste likes), og vinderen skal søndag - og senest mandag - oprette næste uges konkurrence.

Du må deltage med et billede og det må gerne være et tidligere vist billede

2 Synes om

Og hvem har så lige givet jer lov til det? :venter: Tvillingerne Asani og Abasi holder fest på komfuret med resterne i stegepanden.

7 Synes om

Hov vi har da helt glemt denne uges, tænker den tager en uge mere? :slight_smile:

2 Synes om

Jeg ved godt, det kun er lørdag, men jeg tror, jeg har vundet :tihi:

8 Synes om

:tihi: :smil: det tro jeg også du har, men så dejligt en billed af to søde katte :smil:

Med venlig hilsen beimis ejer

Vi andre opgav på forhånd, vi vidste jo godt hvem der ville vinde. :wink:

3 Synes om

Det var jo egentlig kun for sjov, jeg skrev det. Vi kunne sagtens have ladet den køre lidt længere og så have reklameret lidt med den i tanketråden. Men måske kunne vi nu lave en decembertråd, der løber hele måneden og så i stedet hedder julefest - til fri fortolkning?

7 Synes om

Nu er jeg ikke god til og lægge billeder op her, men holder så meget af og nyder alle jeres dejlige billeder :blush:, trække på smile båndet over jeres dejlige katte, sige nøj og iiiihhh. Jeg syndes det vil være allertiders ide :thumbup: :ups:

Med venlig hilsen beimis ejer

1 Synes om

Jeg synes helt seriøst du har vundet, for det er et godt billede. Og så kan vi/du jo lave en ny tråd der kørte december igennem, med julefest. Det tænker jeg. :slight_smile:

4 Synes om

Hvis ikke @Eva_K protesterer, laver jeg en ny tråd for december.

4 Synes om

Jeg synes det lyder som en rigtig god idé :thumbup:

5 Synes om