Uge 48 - Shop Amok!

Ugens emne er: Shop Amok - fri fortolkning. Temaet er afledt af al den indkøbsstress mange går igennem pt med Black Friday, Cyber Monday og alt det der :hoho:

Du kan tilmelde et billede til og med torsdag ved at lægge det ind i denne tråd.

Fredag-lørdag stemmer du ved at like det eller de billeder, du gerne vil give din stemme. Du må like alle de billeder, du ønsker.

Husk, at du ikke må like et billede før fredag!

Søndag afsløres vinderen (den med de fleste likes), og vinderen skal søndag - og senest mandag - oprette næste uges konkurrence.

Du må deltage med ét billede og det må gerne være et tidligere vist billede.

3 Synes om

“Hey menneske, henter du ikke lige dit mastercard? Der er et sindsygt flot kradsetræ jeg gerne vil have”

8 Synes om

Franz Jäger som killing - konstaterer at han nok skulle have sat sine lommepenge på en anden krikke, end den der pludselig løber førerløst rundt på banen!!

10 Synes om

Køb blomster - køb blomster :blomst:

7 Synes om

Pas på med at købe katten i sækken

12 Synes om

Ak ja. Sådan kan det gå, når man ikke er hjemme til at holde katten i tøjlerne :see_no_evil::see_no_evil: Mingus altså :sweat_smile:

8 Synes om

Ved ikke om gamle billeder må komme med, samt beimis jo ikke er her længer, ellers undskyld

Se nu og få åbnet gå de pakker her, jeg har selv købt det!, beimis havde efter jeg havde bestilt, gået på computeren og tykket gen bestil samme ordre , mener der var 35-36 kg

Med venlig hilsen

13 Synes om

Husk at stemme …

3 Synes om

Og at kåre en vinder, tænker jeg… :wink:

Tillykke til @Beimis :flag:

11 Synes om

Tak for det :tak: :smil:

Jeg vil finde på noget, og skal nok prøve og skynde mig, er jo i bagefter :panik:

Med venlig hilsen

3 Synes om

Ja det var også en af de ting der skulle have været med i fortællingen om beimis :ups: .

Beimis manglede godbidder og vådmåd, der var noget procent tilbud, men vådmaden var ikke med. Så det blev meget lidt andet vådmad, intet tørfodder. Men " lidt" god bidder, flydende liguid, kødben sådan nogle stænger, en tube tandpasta.
Der blev indkøbt en kasser af hvert af de kødben det er mange. Jeg havde gået fra og til bestillinge i løbet af dagen. Det var blevet aften tid og nu skulle det bestilles. Jeg havde snakkedet lidt med mig selv om det var for meget, men blev enig om, nu der var tilbud på alt måtte jeg heller, men det var stor indkøb, jeg var på. Jeg ligger mig på gulvet, gemmen føre bestillingen, betaling driller lidt, jeg siger til beimis vi har købt for mange penge, det må vi nok ikke. Den tænker virkelig over betaling. Jeg nikker lidt med hovedet. Og væk 5 min .
Da jeg får hovedet op igen, ser jeg der står klar til betaling. Jeg tænker nå nu skal det gå igemmem, måske den er startet helt forfra, må heller få det hurtigt tastet ind, og få beimis natmad fundet, og beimis i seng. Og drt samme med mig. Betaling går igemmem, der kom godt nok noget frem, med sikker på du vil købe, trykker bare ja,
ja ja ordre er stor :see_no_evil: dagen efter bliver jeg ringet op, om jeg skal have alt, jeg står en sted med dårligt sted og høre telefon, samt denne nummer har haft ringet flere gang, unden jeg kunne tage det. Siger bare ja, og høre ikke det hele for kunne ikke :hear_no_evil:, men om jeg ville vente en par dag så jeg fik alt, ellers måtte de melde udsolgt med noget siger igen ja. Lægger på og tænker det var da utroligt.
Pakkenerne kommer og jeg studser lidt. Over vægten, beimis ind og ved og undersøge om det ikke er til han, og da han konstaterer det, skal de op nu. Og her tog jeg billedet. Jeg konstaterer denne ordre er dobbelt, og så først der jeg tjekker på siden, at to min efter den første ordre er gået igemme er den bestilt igen. Og nej jeg tjekkede ikke net bank. Jeg førte gammeldags regnskab, og tjekkede når udskriften kom. Nu forstod jeg bedre de ringede og spurgte til min ordre om jeg skulle have alt, og hans lidt undre, da jeg sagde det ikke var for meget til en forkælet kat.
Da jeg løfter hovedet sidder beimis imellem mig og computer. Så han har da lige trådt på de rigtige taster på computeren :smirk_cat:. :joy_cat:

Med venlig hilsen

7 Synes om

Ja, jeg var på udstilling på sjælland i weekenden, så godt brugerne herinde kan køre konkurrencen uden ugens “starter” :hoho:

1 Synes om