Uge 49 - 50 - det var kattens, bedste december fangst

Ugens emne er: det var kattens, bedste december fangst - fri fortolkning. Temaet er afledt af det er lidt mere og fange for katten, om det er pynten indendørs, eller Rudolf uden for, eller din billed fangs af katten der ompynter, eller da juletræet får ny stjerne.

Du kan tilmelde et billede til og med torsdag ved at lægge det ind i denne tråd.

Fredag-lørdag stemmer du ved at like det eller de billeder, du gerne vil give din stemme. Du må like alle de billeder, du ønsker.

Husk, at du ikke må like et billede før fredag!

Søndag afsløres vinderen (den med de fleste likes), og vinderen skal søndag - og senest mandag - oprette næste uges konkurrence.

Du må deltage med ét billede og det må gerne være et tidligere vist billede.

Med venlig hilsen

1 Synes om

Lad mig liiiige hjælpe med det garn, ellers bliver du ikke færdig til jul

5 Synes om

@galath skal jeg lade konkurrence køre en uge mere?

Med venlig hilsen

1 Synes om

Ja, lad os prøve det :slight_smile: Juletravlheden har nok indfundet sig. Det kan også være, vi bare skal lade den køre til efter jul. Den er jo meget passende at have i hele denne måned? Hvis du kan huske det, så prøv at smide et lind ind i tanketråden med mellemrum, så folk bliver mindet om den.

6 Synes om

Yeehaw! :hyp:

13 Synes om

Da Blua var lille, fangede han et par nisser :santa:

6 Synes om

Lad os evt. sige at den næste konkurrence er noget med jul og kører 50+51, og så kan vi nuppe en for nytår i uge 52, hvad siger folk til det? :smil:

5 Synes om

Den her er kommer vel allerede ind på juletemaet, ser det ud til…? :wink: :juletrae01: :nissepar:

1 Synes om

Så gik den alligevel ikke længere… :smile: Men vi nåede til den 9. før nisserne blev for næsvise :joy:

9 Synes om

Man kan ikke få for meget jul i december! :slem:

1 Synes om

@galath @Eva_K undskyld nu bliver jeg meget usikker på hvad jeg skal, skal jeg lade den køre en uge mere? Sådan forstår jeg det også alligevel ikke ,undskyld
Men nu er der tilføjet flere dejlige billeder, og nogle er likeet, med det kan jo rettes

Med venlig hilsen

@Eva_K - det er uge 50 i næste uge, så argumentet for at køre videre med denne konkurrence var, at der kun var kommet et billedet. Der var lissom ikke så meget at stemme om.

Nu er der kommet lidt flere billeder, så lad os se, hvordan det ser ud om en uge. Dvs. fredag i uge 50. Men fint nok med en ny julekonkurrence i uge 51 og så en om nytår i uge 52.

2 Synes om

Tak jeg retter uge nummer @galath

Og undskyld men @Eva_K og @solveig vil i trykke un like og så vente til torsdag med og sætte den igen :ups: undskyld

Med venlig hilsen

1 Synes om

4 Synes om

Så er der lige lidt tid endnu, med bidrag til skønne billeder

Med venlig hilsen

1 Synes om

Så er det nu og 44 timer frem, du må sætte dit like, ved de billeder du er vild med :smile_cat:, ja ja du må også sætte det siden, men det tæller bare ikke i den lille konkurrence :slightly_smiling_face:

Med venlig hilsen

1 Synes om

Og vinderen er @galath 's kat der har fanget juletræet og har næsten nedlagt den :grin:. Tillykke til @galath og sorte mis ? :tillykke: :flag:

Tilføjet og tillykke :flag: til Magic
Med venlig hilsen

8 Synes om

Mange tak for det :tak: Den sorte kat = Magic.

Jeg finder på noget til den kommende uge.

7 Synes om