Uge 5 - Bedste venner

Jeg blev ganske hurtigt inspireret til næste uges tema, da Silas og Puffe lagde sig til at vaske hinanden lige ved siden af mig :smiling_face_with_three_hearts:

Ugen emne er: Bedste Venner - fri fortolkning.
Du kan tilmelde et billede til og med torsdag ved at lægge det ind i denne tråd.
Fredag-lørdag stemmer du ved at like det eller de billeder, du gerne vil give din stemme. Du må like alle de billeder, du ønsker.
Husk at du ikke må like før fredag! :regler:

Søndag afsløres vinderen(den med flest likes), og vinderen skal søndag - og senest mandag oprette næste uges konkurrence.
Du deltager med et billede, og det må gerne være et tidligere vist billede.

5 Synes om

7 Synes om

Når man er bedste venner, gør det ikke noget pladsen er lidt trang :heart:

16 Synes om

Aslan og Simba er enige om at det bedste sted at ligge sammen, er oven på Valdemars bur :smiley:

5 Synes om

Snehvide brød sig egentligt ikke om andre katte, men gjorde en undtagelse med Rags… :hjerte: :hjerte:


Dushara Tatters and Rags & prinsesse Snehvide, 09.05.2013.

17 Synes om

Ens bedste ven OG en papkasse … det bliver ikke bedre :smiling_face_with_three_hearts:

13 Synes om

PS Vi er i uge 5 :wink:

4 Synes om

De her 3 :heart::heart::heart:

13 Synes om

Herhjemme bestemmer Rappe, om man som ny er bedsteven eller ej!
Og heldigvis var Laffe klog nok til hurtigt at få sig indyndet hos hende, så de nu alle tre er absolut bedste venner :smiley:

16 Synes om

Det er fredag og I må stemme!

4 Synes om

@FinnFrode, Snehvide og Rags var ugens bedste venner … Tillykke :blomst:

11 Synes om

Så velfortjent. Et af de venskaber jeg virkelig husker, mindes stadigvæk en video hvor Snehvide er ude og gå tur med Finn, og hvordan Rags løber fra haven ind til hoveddøren, da de kommer hjem, for at modtage hende når hun kommer ind. De to vil altid stå for mig som hjertevenner blandt katte. :lovelove:

9 Synes om

Mange tak, alle sammen. Det har rørt mig meget, men store personligheder kaster lange skygger - og sådan én var Snehvide. :hjerte:
Jeg er lige kommet hjem fra udstilling med Bastian, men jeg prøver at finde på et nyt emne i morgen. :slight_smile:

14 Synes om