Uge 5 .. ''Mit kæreste eje''

Næste uges tema: Mit kæreste eje - fri fortolkning.

Regler
Du kan tilmelde et billede fra søndag/mandag til torsdag ved at lægge det ind i denne tråd.
Fredag-lørdag stemmer du ved at like det eller de billeder, du gerne vil give din stemme. Du må like alle de billeder, du ønsker.
Husk, at du ikke må like et billede før fredag!
Søndag afsløres vinderen (den med de fleste likes), og vinderen skal søndag, senest mandag oprette næste uges konkurrence.
Du må deltage med ét billede (må gerne være et tidligere vist billede).

Dem alle 3 :heart: :heart: :heart:

7 Synes om

:heart_eyes: :heart_eyes:

12 Synes om

Slettet fordi jeg er småfornærmet og går i alt for små sko :-:stuck_out_tongue:

Det er en konkurrence med kattebilleder … det kan jo også være et billede af katten med sit kæreste eje :wink:

1 Synes om

Ååårh for hulan - jeg læste bare at der stod ‘Næste uges tema: Mit kæreste eje - fri fortolkning.’ og tog fri fortolkning som at alt gjaldt. Men nu er jeg da heldigvis småfornærmet - og så får I slet ikke lov til at se min sindssygt lækre guitar - ta’ den LOL

3 Synes om

Smid en kat ind foran din spade😛

3 Synes om

Her er et par stykker mine kæreste eje

7 Synes om


Sugieh med alle hendes særheder :hjerte:

10 Synes om

9 Synes om

4 Synes om

:heart_eyes: Datteren og vores katte er mit kæreste eje. :heart:

8 Synes om

“Min Magic :heart:,” siger Asani.

11 Synes om

Jeg vil også være med …

Hester Hazelflick hin Fagre af Blævreskoven, Sydøstsjælland :wink:

‘Far’ sidder med dyne på og ser “Two Jakes” med Jack Nicolson mens hester ser … ‘far’ :slight_smile:

13 Synes om

MIT legetøj, siger Willem, der eeeeeeeeeeelskede sin drillepind så meget at den måtte flytte med ham hjemmefra :hjerte:

17 Synes om

Det er fredag … der må stemmes :grin:

3 Synes om

Ugens vinder er @Eva_K og lille Willem med sit kæreste eje :grin:
Stort tillykke :flag:

6 Synes om

Ja, tillykke herfra også - selvom jeg jo klart anser resultatet for manipuleret og derfor vil indbringe afgørelsen for Konkurrencerådet og en masse andre Råd med konkurrencer i. At så mange kan falde for tricket med at bruge killinger som blikfang, er rystende - vi taler altså om år 2018, og ikke da Ingrid & LIllebror toppede. Det her vil blive sagt … bare så I ved det :stuck_out_tongue_winking_eye:

Far er ikke sur, far er ualmindelig vred, indebrændt og bitter … eller såen :sob:

PS. OG nogle andre på matriklen siger “Hvor er Willem dog sød” … så nu går jeg i seng uden aftensmad … :wink:

EDIT: aner ikke hvad jeg skal sige til Hester - jeg var sikker på at den her var hjemme, at jeg har købt en pokal med kattegodbidder i! Hester bliver heller ikke skuffet … bare ualmindelig ked af det - med ekstra ked på :doh:

3 Synes om

Du Roadhouse du er da ikke misundelig er du??? :joy::joy::joy:

3 Synes om

NÆ … blev der sagt :stuck_out_tongue:

1 Synes om