Uge 50 Den ... killing!

Ugens emne er: Den … killing - naturligvis til fri fortolkning på alle måder. Nogle eksempler kunne være “den skønne killing”, “den satans killing”, “den sjove killing”, “den sødeste killing” … osv find selv på flere :slight_smile:

Du kan tilmelde et billede indtil torsdag ved at lægge det ind i denne tråd.

Fredag-lørdag stemmer du ved at like det eller de billeder, du gerne vil give din stemme. Du må like alle de billeder, du ønsker.

Husk, at du ikke må like et billede før fredag!

Søndag afsløres vinderen (den med de fleste likes), og vinderen skal søndag, senest mandag oprette næste uges konkurrence.

Du må deltage med ét billede (må gerne være et tidligere vist billede).

1 Synes om

Den s***** killing! :wink::heart:

13 Synes om

Var der virkelig kun en killing der kunne finde ind i denne tråd!? :p:

Den killing var (også) i alt :smile: Hugo Stiglitz

5 Synes om

Skal vi ikke lade den køre en uge mere? :wink:

6 Synes om

Vi kører den videre uge 51 med. Overvejede faktisk at skrive 2 uger på fra starten af, men tænkte at det måtte man da kunne finde billeder af.

Jeg tror måske vi er ved at være konkurrencetrætte…?

1 Synes om

Personlig nyder jeg disse konkurrencer, jeg har bare sjældent billeder at deltage med, og når jeg endelig har, glemmer jeg ofte at få dem lagt op. :ups: Men jeg husker næsten altid at stemme. :grin:

2 Synes om

Den lille hottentot!

9 Synes om

Den killing!

11 Synes om

Den svært identificerbare killing…

6 Synes om

Den nissehuespisende killing :nissevink:

16 Synes om

Det er fredag … der må stemmes! :grin:

1 Synes om

En Nåsåer-killing? Hold den hellere fra jule-snapsen! :nerd_face: :smiley_cat:

EDIT: Det ser ud til at @Katho’s nåsårer er rendt ikke alene med nissen, men også titlen som ugens vinder - tillykke! :flag: :christmas_tree: :nissevink:

EDIT-EDIT: Sku’ naturligvis ha’ været til @Pernille_DL

2 Synes om

Nej har @Pernille_DLs ikke fået flere stemmer? 13 mod 16 stemmer? :grimacing:

1 Synes om

Sooooory - jo, sgu’ da, ved ikke lige hvordan jeg fik mixet jer… :flushed:

Ha ha shit happens :joy:

HAHA :lol: Nåsåer-killingen og jeg siger mange tak :smiley: Jeg finder hurtigst muligt på et nyt emne.

4 Synes om

Man ku’ mistænke at det snarere var mig, der sku’ holde lidt igen med jule-snapsen… :wink: :nerd_face:

1 Synes om