Uge 51: Juletræet med sin pynt..."

Ugens emne: “Juletræet med sin pynt…” til fri fortolkning

Du kan tilmelde et billede til og med torsdag ved at lægge det ind i denne tråd.
Fredag-lørdag indtil midnat stemmer du ved at like det eller de billeder, du gerne vil give din stemme. Du må like alle de billeder, du ønsker.
Husk at du ikke må like før fredag! :regler:

Søndag afsløres vinderen (den med flest likes), og vinderen skal søndag - og senest mandag oprette næste uges konkurrence.
Du deltager med ét billede, og det må gerne være et tidligere vist billede

4 Synes om

Den meget meget savnede gårdmis :heart: hittekat med den største personlighed. Her efter en hård julefrokost måske? I hvert tilfælde en kamp med juletræet.

14 Synes om

Måske ikke det helt klassiske juletræ - men de pynter da uanset… :smirk_cat::smirk_cat::evergreen_tree:

8 Synes om

Mathilde udlever sin indre norske skovkat

18 Synes om

Er der basis for at lade den her køre en uge mere - så kan det jo være der dukker dugfriske bud op…? :juletrae04: :juletrae03:

5 Synes om

God ide.

2 Synes om

Bastian, 25.12.2022

6 Synes om

Jamen man må kun lægge et billede ind :worried::joy: jeg har ellers et fint dugfriskt dæmonbillede under juletræet

2 Synes om

8 Synes om

Hvis du synes, at dit nye billede er bedre, kan du vælge at redigere dit indlæg og skifte billedet ud. :camera:

2 Synes om

Jeg kan ikke smide Dronning Gårdmis ud :heart: så selvom Dæmonen helt klart gør sig rigtig godt, så bliver Dronningen den, der er på månedens billede

2 Synes om

Gæt hvem :hoho:

18 Synes om

Det træ må være til ære for mig.

11 Synes om

Min søsters kat Lukas :heart:

10 Synes om

Skal vi afslutte det, denne her weekend?

7 Synes om

Det bliver ikke min stemme der afgør hvem der vinder - de er så
søde alle sammen - så der er bare en stemme til alle :heart:

5 Synes om

Jeg har fuldstændigt glemt ugedagene her i juledagene så ja, der må stemmes alt hvad der kan :blush:

4 Synes om

Tillykke med sejren til @Beydana og hendes fantastiske akrobatiske julemis :klappekat:

11 Synes om

Mange tak for æren :tak:
Det er Fritte, som tog sig en tur i juletræet. Jeg havde heldigvis været forudseende og sat det fast til en krog i loftet i år, og havde kun kattevenligt pynt på. Så der var fri leg og det overlevede :hoho:

13 Synes om

Var også nået frem til, at farvekombination + initiativ pegede i den retning… :smirk: :smirk_cat:

2 Synes om