Uge 52 - Nytårsløjer

Denne uges tema er ‘‘Nytårsløjer’’ - fri fortolkning :wink:

Regler
Du kan tilmelde et billede til og med torsdag d. 4. januar ved at lægge det ind i denne tråd.

Fredag-lørdag stemmer du ved at like det eller de billeder, du gerne vil give din stemme. Du må like alle de billeder, du ønsker.

Husk, at du ikke må like et billede før fredag d. 5. januar!

Søndag afsløres vinderen (den med de fleste likes), og vinderen skal søndag, senest mandag oprette næste uges konkurrence.

Du må deltage med ét billede (må gerne være et tidligere vist billede).

Nu er det jo blevet onsdag :flojte: og efter reglerne er det kun til og med i morgen, man kan deltage med et billede, så spørgsmålet er … om vi skal lade den løbe, frem til torsdag d. 4. januar?

6 Synes om

Det synes jeg lyder som en god ide! :slight_smile:

1 Synes om

Pernille og Vips, man må altså ikke like før fredag :stuck_out_tongue:

Ej, spøg til side. Lyder som en god idé. Kattene har jo ikke lavet nytårsløjer endnu :wink:

2 Synes om

Det er hermed vedtaget … konkurrencen løber til og med torsdag d. 4. januar :ok:

2 Synes om

Det er vel lidt nytårsløjer når man hellere vil putte med onkel Blua aka tante blå UDENFOR killinge indhegningen :venter: :tihi:

10 Synes om

Jeg sidder lige her bagpå - tror ikke min menneskesøster har opdaget mig - luxus at blive kørt rundt :see_no_evil:

(T.o Tyson sidder bag på cyklen af helt egen fri vilje )

15 Synes om

Mine er for kedelige til nytårsløjer, men er der ikke flere katte end de tilmeldte der slog sig løs ved årsskiftet? :slight_smile:

Fjollede kat… :slight_smile:


Bastian, 13.09.2017.

20 Synes om

Det er blevet fredag … stem! :grinning:

Det er @FinnFrode og Bastian, der løber med sejren denne gang … Tillykke

6 Synes om

Mange tak. Jeg kommer med et nyt emne. :slight_smile:

4 Synes om