Uge 7 2026: Kan du huske dengang?

Ugens emne: “Kan du huske dengang?” - til fri fortolkning…

Du kan tilmelde et billede til og med torsdag ved at lægge det ind i denne tråd.
Fredag-lørdag indtil midnat stemmer du ved at like det eller de billeder, du gerne vil give din stemme. Du må like alle de billeder, du ønsker.
Husk at du ikke må like før fredag! :regler:

Søndag afsløres vinderen (den med flest likes), og vinderen skal søndag - og senest mandag oprette næste uges konkurrence.
Du deltager med ét billede, og det må gerne være et tidligere vist billede

4 Synes om

… dengang man tog billeder, hvor filmen skulle fremkaldes inden man kunne se resultatet - og hoppede op og ned når der lå sådan et her i stakken :inlove:

12 Synes om

Blua som lille baby :hjerte:

Savner den dreng :broken_heart:

11 Synes om

Jeppe og Mille fik mig overbevist om, at de skulle have en hel hylde i mit tøjskab så de kunne putte sammen på den :tihi: :hjerte:

7 Synes om

Sugiehs killing, Obersten, sendte verden et stort smil :smiling_face_with_three_hearts:

12 Synes om

Da vi mødte slanke Bastian på Dyreværnets Internat i Rødovre…
Vi havde set ham på deres hjemmeside, og var ikke i tvivl om, at han ville være den rette til at udfylde pladsen efter Snehvide.:hjerte:

Bastian, huskat, 26.08.2015

12 Synes om

Mathilde undersøgte karierre stigen for katte.

8 Synes om

At Nalle og hans bror alfa boede sammen

9 Synes om

…man stadig havde en “fed” monitor til den stationære, brugte ordbøger og jeg havde burmesere :hjerte:

15 Synes om

… ugens tema var ‘‘Katte og vand’’?

10 Synes om

Musen er trådløs, men der brugtes stadig disketter. :floppy_disk:

3 Synes om

For 20 år siden var min stol - ligesom i dag - altid optaget.

8 Synes om

Dengang huske var fyldt af både barnefødder og bimsepoter :heart:

8 Synes om

Det er fredag og der må stemmes! :partying_face:

5 Synes om

Og vinderen blev @Beydana :partying_face::partying_face::partying_face:
Vil du finde på det næste tema?

11 Synes om

Mange tak for æren :smil:
Billedet er fra 2002 og kattene er

• 2 lilla burmesere: Sofus (Kanbalu X-Ray) og Tabby (Tabitha - kan ikke huske stamnavnet)
  • 1 bruntortie burmeser: Patsy (Nadikat’s Apatche)
  • og min elskede Afrodite :hjerte:, som var lillatortie og fra et upskuld imellem en birma-dreng og en burmeser-pige (samme mor som Patsy). Jeg havde også hendes søster Freja (chokoladetortie), som ikke er med på billedet.

Nyt emne kommer ASAP :smil:

11 Synes om