Uge 8: Min store kærlighed

Ugens emne: “Min store kærlighed” - til fri fortolkning…

Du kan tilmelde et billede til og med torsdag ved at lægge det ind i denne tråd.
Fredag-lørdag indtil midnat stemmer du ved at like det eller de billeder, du gerne vil give din stemme. Du må like alle de billeder, du ønsker.
Husk at du ikke må like før fredag! :regler:

Søndag afsløres vinderen (den med flest likes), og vinderen skal søndag - og senest mandag oprette næste uges konkurrence.
Du deltager med ét billede, og det må gerne være et tidligere vist billede

4 Synes om

Alle mine katte har et hjørne af mit hjerte, de var/er alle forskellige og har alle noget de kunne/kan bedst. Hende her kunne det hele :heart:

Sugieh :smiling_face_with_three_hearts:

Jeg ville ikke undvære Mille, Masso og Tikka for noget i denne verden, men Jeppe var og er stadig ubeskrivelig :hjerte:

Ham her :hjerte: min sjæle even Blua :hjerte:

Jeg har elsket alle mine katte og hver gang en kat er blevet syg, har følelsen været, at lige den kat kunne jeg ikke bære at skulle miste :pray:
Men Spotty var muligvis den kat, der har elsket mig mest :heart:

Meget svært at vælge mellem mine katte - alle har været højt elsket og uundværlige. Meget forskellige og sat et særligt indtryk. Arnold er mine sønner vokset op med og vi taler stadig om ham - selv om det er en del år siden han døde. Han var familiens overhoved og flokleder - sådan så han det ihvertfald selv. En skøn personlighed.

Den uforglemmelige trio…

Milly, Rags & Snehvide, 10.06.2012

Min øjesten og min smertenskat. Måske to sider af samme sag?

Uh det er altså svært at holde fingrene i ro fra at give jer alle et kæmpe :hjerte:
Men jeg venter…jeg kan godt.

10 Synes om

Efter snart 10 års samvær er kærligheden mellem os vokset meget. Vi krydser fingre OG poter :wink: for mange gode år sammen endnu. :heart:

Der har været mange fantastiske katte i mit liv, men min soulmate var helt sikkert McCoy. Jeg er glad for at jeg fik lov at få så mange år sammen med ham, selvom savnet stadig er stort.
Her et billede fra “kattefotografering og agility”-aften i kattekreds Randers i 2022, hvor jeg havde trænet helt vildt med Magnus op til, og bare lige tog McCoy med fordi der var kommet et afbud, og McCoy så bare acede alle øvelserne og blev nr. 2. ud af alle de skønne katte den dag. Jeg var endnu engang stolt af min dejlige gamle dreng :inlove: Og glad for at @Esben_J fik fanget dette billede af ham.

Jeg havde Mitzi/møgdyret i 11 år. Jeg købte hende i slutningen af en langtidssygemelding med depression. Hun hjalp mig med at blive rask og var med til at forhindre tilbagefald :heart_eyes: