Uge 9 -Kasser, æsker og bokse

Kasser, æsker og bokse har altid haft en magisk tiltrækningskraft på vores 4 benede venner. Mon ikke der gemmer sig nogle gode billeder blandt brugerne på Kattegale. Det er til fri fortolkning, naturligvis :smiley:

Du kan tilmelde et billede til og med torsdag ved at lægge det ind i denne tråd.
Fredag-lørdag stemmer du ved at like det eller de billeder, du gerne vil give din stemme. Du må like alle de billeder, du ønsker.
Husk at du ikke må like før fredag! :regler:

Søndag afsløres vinderen (den med flest likes), og vinderen skal søndag - og senest mandag oprette næste uges konkurrence.
Du deltager med et billede, og det må gerne være et tidligere vist billede.

Jeg glæder mig til at se jeres skønne billeder :smiley:

3 Synes om

Gad vide om zooplus snart får kasser i sortimentet så vi ikke behøver st købe en masse for at få kasserne :crazy_face:

11 Synes om

Simba siger det bedste fra Katteboxen er kassen :smiley:

7 Synes om

HHH (Hendes Hysteriske Højhed) Prinsesse Bambina (2008 - 2022) :smiling_face_with_three_hearts:

11 Synes om


Jo jo - vi kan da godt lege, men kun hvis jeg må blive i kassen! Aslan i december 2022.

15 Synes om

Jeppe ville være helt sikker på, at ikke blive glemt :hjerte:

13 Synes om

Emina

image

17 Synes om

Et af Milles yndlingssteder.


Mille 2019

11 Synes om


Ugen tilbud fra nemlig.com

En lækker tortie Mathilde

12 Synes om

Plejebimsen. :lovelove:

13 Synes om

Det er fredag og der må stemmes :heart:

2 Synes om

Det var et tæt løb og der var mange gode billeder, men ugens vinder er EMINA. Herfra skal lyde et stort tillykke og jeg overdrager hermed stafetten :smile:

8 Synes om

Tillykke til regnbueisen :flag:

6 Synes om

Jeg takker, og ligger hovedet i blød til et nyt emne. :smil:

7 Synes om