Ugen foto uge 50 ..Taget på fersk gerning

[COLOR=#000000][COLOR=#000000]Ugens emne: Taget på fersk gerning [/COLOR][/COLOR]:tihi: (der er måske ikke grundlag for det tema, blandt Kattegales velopdragne katte :?)[COLOR=#000000][COLOR=#000000]

Regler:[/COLOR][/COLOR]
[COLOR=#000000][COLOR=#000000]Du kan tilmelde mandag-torsdag ved at lægge dit billede ind i denne tråd.[/COLOR][/COLOR]

[COLOR=#000000][COLOR=#000000]Fredag-lørdag stemmer du ved at “grine” ved det billede, du vil give din stemme. Der må ikke ‘‘grines’’ før fredag [/COLOR][/COLOR]

[COLOR=#000000][COLOR=#000000]Du må stemme på alle de billeder, du vil. Forum forhindrer, at du stemmer på dig selv.[/COLOR][/COLOR]

[COLOR=#000000][COLOR=#000000]Søndag afsløres vinderen (den med flest grin på), og vinderen skal søndag, senest mandag, starte næste konkurrence.[/COLOR][/COLOR]

[COLOR=#000000][COLOR=#000000]Du må deltage med ét billede (det må gerne være et tidligere vist billede).[/COLOR][/COLOR]

[ATTACH=CONFIG]106516[/ATTACH]

Heldigvis opfører han sig pænere over for det rigtige juletræ hjemme hos mine forældre, den skidte knægt :høhø:

her er daffy mere end afsløret i at klatre i juletræet, 2 sek efter billedet er taget lagde juletræet sig ned.
her hedder det ikke find holger, men derimod find daffy

Slemme (nu afdøde) Ossy … :venter:

Skal kuglerne hænge på træet? Hvad snakker du om? De skal da på gulvet og leges med! … sagde en ung Jako

Knud aner ikke hvordan vi har opdaget, at det var ham som stjal det sidste chili con carne :høhø: (kattebakken udgjorde senere endnu et bevis :S )

Drukket din kakao??? Hvem mig? hvad bilder du dig ind at beskylde mig…

Om jeg har været i dåsen med makrel i tomat…NIKS… Jeg sværger…sagde Pepita :smiley:

“Ølkatten” Samson - han ser ikke særlig fræk ud :høhø:

Viggo leger aldrig med kyllerne, men når det sker går det rigtig galt :tihi: og der mangler jo pynt på juletræet :smiley:

[QUOTE=Bodil;1268823]Viggo leger aldrig med kyllerne, men når det sker går det rigtig galt :tihi: og der mangler jo pynt på juletræet :smiley:

[/QUOTE]

Og her troede jeg, at kyllinger ikke kunne flyve… :høhø:

Haha, dette billede er IKKE med i konkurrencen, men lige apropos bliver jeg lige nødt til at vise jer dette billede af May - gæt hvad hun har haft gang i :tihi:

[QUOTE=Eva K;1268838]Haha, dette billede er IKKE med i konkurrencen, men lige apropos bliver jeg lige nødt til at vise jer dette billede af May - gæt hvad hun har haft gang i :tihi:
[/QUOTE]

Makrel i tomat. Hendes hvide krave er smuk orange. :lol:

Så må der grines :høhø:

[QUOTE=Eva K;1268838]Haha, dette billede er IKKE med i konkurrencen, men lige apropos bliver jeg lige nødt til at vise jer dette billede af May - gæt hvad hun har haft gang i :tihi:
[/QUOTE]

Jeg gætter på, hun har haft hovedet i en gryde med spaghetti bolognaise, som Casper havde sat i blød i vasken :engel2:

Jeg glemte at svare - men spot on! :ok: :tihi: Bortset fra det nok var mig der havde sat gryden i blød :høhø:

[QUOTE=Bodil;1268823]Viggo leger aldrig med kyllerne, men når det sker går det rigtig galt :tihi: og der mangler jo pynt på juletræet :smiley:

[/QUOTE]

Den julepyntende Viggo må vist siges at være en klar vinder :smiley: Tillykke!

viggo siger tak og starter fluks næste uges emne :slight_smile: