Ugens emne er Knurhår. Lange, korte, lige, krøllede, sorte eller hvide… Jeg eeeelsker knurhår hva med jer?
Regler:
[COLOR=#000000][COLOR=#000000]Man kan tilmelde mandag-torsdag ved at lægge sit billede ind i denne tråd.[/COLOR][/COLOR]
[COLOR=#000000][COLOR=#000000]Fredag-lørdag stemmer man ved at “grine” ved det billede man vil give sin stemme … der må ikke ‘‘grines’’ før fredag [/COLOR][/COLOR] Man må stemme alle de gange man vil, forum forhindrer at man stemmer på sig selv.
Søndag afsløres vinderen (den med flest grin på) og vinderen skal søndag, senest mandag, starte næste konkurrence.
Man må deltage med ét billede hver (det må gerne være et tidligere vist billede).
[QUOTE=galath;1238363]Minder mig om den sphynx-killing, jeg så på hobbyudstilling i Odense. Den havde designer-stubble :klapper:
Den var godt nok blevet godt og grundigt trimmet (af sin mor, måske). Ikke et eneste langt knurhår havde den :)[/QUOTE]
Ja, det underholdende her er at Jako flyttede hjem med alle sine knurhår i fin stand! Han så nemlig sådan her ud da han lige flyttede ind
Og det var så ham og Diego der i fællesskab fik maltrakteret knurhårene Husker at vi var på vej på udstilling i Ålborg sammen med Bente Haneben på et tidspunkt - han havde 2 knurhår i hel tilstand da vi tog hjemmefra - da vi kom derop havde han kun et :høhø: