Ugens foto - uge 3 .. Fritidsinteresser

[COLOR=#000000][COLOR=#000000][COLOR=#000000]Der er årstid for aftenskoler og hobby-udfoldelser, så jeg efterlyser billeder af kattenes fritidsinteresser.
Er det fuglekiggning, samler de på sjove ting, eller er det noget helt andet de viser interesse for … :gruble:[/COLOR][/COLOR][/COLOR]
[COLOR=#000000][COLOR=#000000][COLOR=#000000]
Regler:[/COLOR][/COLOR][/COLOR]
[COLOR=#000000][COLOR=#000000][COLOR=#000000]Du kan tilmelde mandag-torsdag ved at lægge dit billede ind i denne tråd.[/COLOR][/COLOR][/COLOR]

[COLOR=#000000][COLOR=#000000][COLOR=#000000]Fredag-lørdag stemmer du ved at “grine” ved det billede, du vil give din stemme. Der må ikke ‘‘grines’’ før fredag [/COLOR][/COLOR][/COLOR]

[COLOR=#000000][COLOR=#000000][COLOR=#000000]Du må stemme på alle de billeder, du vil. Forum forhindrer, at du stemmer på dig selv.[/COLOR][/COLOR][/COLOR]

[COLOR=#000000][COLOR=#000000][COLOR=#000000]Søndag afsløres vinderen (den med flest grin på), og vinderen skal søndag, senest mandag, starte næste konkurrence.[/COLOR][/COLOR][/COLOR]

[COLOR=#000000][COLOR=#000000][COLOR=#000000]Du må deltage med ét billede (det må gerne være et tidligere vist billede).[/COLOR][/COLOR][/COLOR]

Bror og søster i deres daglige “brydekamp” :bokse:

Billedet er vist før, men interessen er stadig lige aktuel:-)

Her er det lege med isterning. Noget skal der jo gøres for at underholde en lille mis :tihi:

Ludvig leger “fang dyret”, hvorefter han med dimsen i munden hopper ned i lænestolen, og smider sit bytte.
Bagefter? Venter på at vi starter forfra… :rock:

//youtu.be/1_XFF3Fm8-g

Horsens Feline Ornitologisk Interesse Forbund holder møde i vindueskarmen, mens Prinsessen prøver at forklare hvilke arter vi ser derude :wink:

Jako har altid haft en kunstnerisk side…

Som blandt andet også har resulteret i fine dekorative fodspor på mit stuegulv…

Fritidsinteresse? Phumba agerer Trold inde i Troldebjerget på modelbanen. Det er vel en slags cosplay? :wink:

Bambina interesserer sig for Finere nordisk madlavning

Fredag bliver SVÆR! :lol: Der er godt nok mange gode :lol:

Spise jordbær is er den bedste fritidsinteresse … min mor syntes jeg er en belastning :hjerte: Morgan:hjerte:

Bjergbestigning :høhø:

Synger opera!

Herhjemme er det chips prøvesmagning, på rodeværelset, som Ejner går højt op i :høhø:

…Det kan jo tage overhånd for alle :tihi:

Skadedyrsbekæmper:ok: Her øves evnerne som rottefænger:ok:

Min græsslå-maskine…Sagde Kalle Knaldperle :smiley:

en af de helt store fritidsinteresser for de 4 tilst misser er at ligge og slænge sig i klatremiljøet, det får de ret mange timer til at gå med hver dag

Det er fredag :smiley:

Så er det søndag og afstemningen slutter … Vinderen er TrekkieGrrrl og Phumba!
Stort tillykke :smiley:

Ih tak, på phumbas vegne :smiley:

Jeg finder flux på et nyt emne…