Ugens Foto uge 4/2015 (19.- 25. januar)"sne/vinter"

Tak til alle der stemte på Ibs mavse :smiley:
Nå.hm. nyt emne…
Her sner det, så ugens emne er sne/vinter :fryser: (hvis man nu ikke har noget sne G)

Regler:
Man kan tilmelde mandag-torsdag ved at lægge sit billede ind i denne tråd.

Fredag-lørdag stemmer man ved at “grine” ved det billede man vil give sin stemme … der må ikke ‘‘grines’’ før fredag
Man må stemme alle de gange man vil, forum forhindrer at man stemmer på sig selv.

Søndag afsløres vinderen (den med flest grin på) og vinderen skal søndag, senest mandag, starte næste konkurrence.

Man må deltage med et billede hver (må gerne være et tidligere vist billede).

Jeg vil da gerne være med til at vise min vintermis. Her er min gamle huskatte pige Jane, en tur ude i sneen for nogle år siden.

Queen of the snow! :rock:

I øvrigt plejer vi lige at kopiere reglerne med over fra forrige indlæg? :slight_smile:

Find Holger…øh nej, jeg mener…find Petto :smiley:

Mikki leger i sneen

så er reglerne for konkurrencen sat ind i lisbeths indlæg

Det der sne noget er bare SLET IKKE i orden… det ER jo vand i sidste ende :wink:

IKKE på vilkår!

Basil kunne godt li’ at komme ud (i snor) men når det der hvide lå udenfor kunne vi ha’ døren åben, han sku’ ikke nyde noget :smiley:
(hov jeg ved egentlig ikie om det er mod reglerne at jeg deltager i “min egen” konkurrence?)

Miden :hjerte:

[ATTACH=CONFIG]98815[/ATTACH]

Plejebimsen på gåtur!

Du kan da ikke mene, vi skal ud i det vejr?

Jo, vi skal, sagde Snehvide…

Percy :hjerte:

Vinter er “putte-i-dyne-tid”. Onde mor har så fjernet dynen lidt for at fotografere mig.

[I]Brynhilde traver gennem høj sne, januar 1999.

[/I]Snevejr er spændende for en skovkatte killing. Og man har jo god underuld og lange dækhår. Camouflage farverne (sølv tortie tabby med hvidt) virker ikke i sneen; men så bliver man ikke væk.
[I]
vh

Andreas[/I]

Så vidt jeg kan tælle er det Lisbeth/Coon Danica der er løbet med flest stemmer denne gang :smiley: Det er altså også et herligt billede :smiley: :thumbup: