Ugens foto - Uge 46

Ugens emne er: Vandkat
Vi kender vist alle udtrykket vandhund, men hvad sker der, når katte (frivilligt, ellers knap så frivilligt :tihi:) kommer i kontakt med vand?

Regler:
Du kan tilmelde mandag-torsdag ved at lægge dit billede ind i denne tråd.

Fredag-lørdag stemmer du ved at “grine” ved det billede, du vil give din stemme. Der må ikke ‘‘grines’’ før fredag.

Du må stemme på alle de billeder, du vil. Forum forhindrer, at du stemmer på dig selv.

Søndag afsløres vinderen (den med flest grin på), og vinderen skal søndag, senest mandag, starte næste konkurrence.

Du må deltage med ét billede (det må gerne være et tidligere vist billede).

Skønne Cæsar (og Tea) i bad. :høhø:

Mit torturerende to-ben tvang mig i bad :argh: Sagt pænt så var hun på ingen måde populær :venter: Jeg måtte bruge timer på at gøre mig anstændig i timevis derefter, og så prøver hun at gøre det godt igen med en lille portion vådmad… Tsk… :grrrierdumme:

Belles første bad :hjerte: ( må ikke fodres efter midnat…):høhø:

Vand ?? …Bad ? Næhhhh nej, det klarer vi selv, og klart man skal være ekstra fin til jul, så ‘badet’ skal overstå’ s, om det så skal ske midt på julebordet :slight_smile:

Et billede fra da Jako var på “ferie” hos Kirsten og KE, han var vist ikke heelt tilfreds med “vejret” :tihi:

Der er plads til masser af flere sjove / gode billeder - Jeg er sikker på at emnet godt må fortolkes lidt :slight_smile:

Så vil jeg da også være med. Her er det Zulu der ikke helt kan forstå hvordan hans hale er havnet i vandet :?

jeg er såååå våd

Når man er våd skal man tørres :høhø:

Så skal der grines :slight_smile:

Kan denne lige nås?

Jeg kan ikke tage stilling til, om den kan nås. Men tråden er altså kun for katte.

:stuck_out_tongue:

Tillykke til Sumsum.

Dit skønne billede fik flest stemmer, og nu glæder vi os til at se hvad du finder på som tema :slight_smile:

Tusind tak for alle grinene :):slight_smile: