Ugens foto uge 8 (16/2-22/2) - Skuffet mis

Ny uge - ny billedkonkurrence

Billedet skal vise din fortolkning af “Mis er ikke sur - Mis er skuffet!” :smiley:

Regler:
[COLOR=#000000][COLOR=#000000]Man kan tilmelde mandag-torsdag ved at lægge sit billede ind i denne tråd.[/COLOR][/COLOR]

[COLOR=#000000][COLOR=#000000]Fredag-lørdag stemmer man ved at “grine” ved det billede man vil give sin stemme … der må ikke ‘‘grines’’ før fredag [/COLOR][/COLOR]
[COLOR=#000000][COLOR=#000000]Man må stemme alle de gange man vil, forum forhindrer at man stemmer på sig selv. [/COLOR][/COLOR]

[COLOR=#000000][COLOR=#000000]Søndag afsløres vinderen (den med flest grin på) og vinderen skal søndag, senest mandag, starte næste konkurrence.[/COLOR][/COLOR]

[COLOR=#000000][COLOR=#000000]Man må deltage med et billede hver (må gerne være et tidligere vist billede).

Held og lykke. [/COLOR][/COLOR]

Toben… De er da heller ikke til noget fornuftigt…

Hvorfor får jeg ikke flere rejer? :venter:

jeg må heller aldrig noget, nej jeg må ej DÅM

Skuffet … og også ret sej

ØV! fra Chayton

Moar…der er ikke mere kød på…det dur ikke mere…

Helt ærlig mor synes du det du lige gjorde var ok(han blev redt på halen og mellem bagben MEGET ydmygende)

Mor skal jeg ikke børstes mere nu… :ked: Det var jo så hyggeligt for os begge to :rock:

Øv siger Belle - er der ikke mere mælk

så skuffet blev stakkels günther da han opdagede den der lille sølvfidus jeg havde gemt i soveværelset - her havde jeg lovet ham en legekammerat og så sad der bare en overdimensioneret plysmus :S

[QUOTE=Bodil;1229791]så skuffet blev stakkels günther da han opdagede den der lille sølvfidus jeg havde gemt i soveværelset - her havde jeg lovet ham en legekammerat og så sad der bare en overdimensioneret plysmus :S

[/QUOTE]

:? :? :?

Ih, hvor er det svært ikke at “grine”, for der er så mange skønne billeder. :smiley: :klapper:

Glem det bare. Jeg blev lige forvirret, fordi jeg troede, det var et nyt billede :ups:

De er bare for meget !

[ATTACH=CONFIG]99433[/ATTACH]

Galath du ved godt det er onsdag ikk :stuck_out_tongue: du tyvstarter

Skuffet Ana der ikke kan forstå hvor hendes legetøj blev af. Nu havde hun det lige så sjovt. (Ja hun kastede den selv derop, men den kom jo ikke ned igen! )

Åh, undskyld :ups: Jeg glemte vist, hvad det var for en tråd, jeg var inde i :slight_smile:

du kan godt fjerne grin/enig/tillykke selvom du har sat det på :slight_smile: Uh eer svært ikke at stemme allerede den her uge