Ugens Kat - uge 11 - "Frem med gebisset"

Florian skal til gratis tandtjek i morgen hos Dr. Dyr, for i marts måned har AniCura fokus på mundhygiejne. Derfor vil Florian og jeg gerne se nogle fine gebisser til Ugens Kat! :høhø:

[COLOR=#000000][COLOR=#000000][COLOR=#000000]Du kan tilmelde fra i dag og indtil torsdag, ved at lægge et billede ind i denne tråd.
[/COLOR][/COLOR][/COLOR]
[COLOR=#000000][COLOR=#000000][COLOR=#000000]Fredag - lørdag stemmes ved at “grine” ved det billede, du vil give din stemme. Husk, at vi ikke må trykke “grin” ved et billede før fredag.[/COLOR][/COLOR][/COLOR]
[COLOR=#000000][COLOR=#000000][COLOR=#000000]Du må “grine” ved alle de billeder du ønsker det.[/COLOR][/COLOR][/COLOR]

[COLOR=#000000][COLOR=#000000][COLOR=#000000]Søndag afsløres vinderen (den med flest “grin” på) og vinderen skal søndag - senest mandag, starte næste uges konkurrence.[/COLOR][/COLOR][/COLOR]

[COLOR=#000000][COLOR=#000000][COLOR=#000000]Du må deltage med ét billede (må gerne være et tidl. vist billede).[/COLOR][/COLOR][/COLOR]

Kalder du det bisser, nej dét her er bisser :tihi:

“Jeg har sagt det så mange gange og jeg siger det gerne igen - cola er sundt for missetænder, se bare mine…” siger Chip

Smiiiiiiil! :høhø:

Dødens gab :yikes:

Bastians gab overlader intet til fantasien…

her fortæller kaz lige en anden kat på et show at den ikke skal komme for tæt på

Sparta er bare træt af alt mit brok :smiley:

Florian klarede sit tandeftersyn med kun lidt hvæs og brummen over de andre dumme katte, som han kunne lugte. Fine tænder uden tandsten! Dem tør vi godt vise frem.:smiley:

Jeg sover… go away!!

Ja så sad jeg ligeså stille og blev ufrivillig morsom… Har sagt det ikke er pænt at grine af folk :tihi:

Så blev det endelig fredag! :slight_smile:

Nu må der grines! :smiley:

ugens vinder er Løvehjerte og hendes storsmilende orientaler
stor tillykke
spændende hvad næste uges emne bliver

Har du ikke set forkert? Løvehjertes billede er et andet… :?

jo squ da ups ups

[QUOTE=johnny;1306038]ugens vinder er Løvehjerte og hendes storsmilende orientaler
stor tillykke
spændende hvad næste uges emne bliver[/QUOTE]

Fritzz og jeg smiler, takker og bukker. :tak: