Ugens Kat - uge 12 - Forår

Her blomster vintergækker, anemoner og krokus lystigt i haven, og i solstriberne i stuen ligger kattene som små solbadende sæler.

Emnet for denne uge er derfor Forår.

[COLOR=#000000][COLOR=#000000][COLOR=#000000]Du kan tilmelde fra i dag og indtil torsdag, ved at lægge et billede ind i denne tråd.
[/COLOR][/COLOR][/COLOR]
[COLOR=#000000][COLOR=#000000][COLOR=#000000]Fredag - lørdag stemmes ved at “grine” ved det billede, du vil give din stemme. Husk, at vi ikke må trykke “grin” ved et billede før fredag.[/COLOR][/COLOR][/COLOR]
[COLOR=#000000][COLOR=#000000][COLOR=#000000]Du må “grine” ved alle de billeder du ønsker det.[/COLOR][/COLOR][/COLOR]

[COLOR=#000000][COLOR=#000000][COLOR=#000000]Søndag afsløres vinderen (den med flest “grin” på) og vinderen skal søndag - senest mandag, starte næste uges konkurrence.[/COLOR][/COLOR][/COLOR]

[COLOR=#000000][COLOR=#000000][COLOR=#000000]Du må deltage med ét billede (må gerne være et tidl. vist billede).[/COLOR][/COLOR][/COLOR]

Foråret og fuglene er kommet, og det varer med garanti ikke længe, før Mingus igen sidder i vindueskarmen og siger:

“Kooooom, små pippere” :smiley:

3 af kattene er i haven for at suge livet ud af den første forårs-sol

Mea-påskemis :hjerte:

Fanni venter på at det bliver sommer… :klapper:

så er det fredag og der skal grines

Der må stadig grines! :smiley:

så er ugens vinder fundet og der er vist ingen tvivl om at det er pernilles Mingus der render med den titel
stor tillykke til pernille og mingus
lad os se hvad pernille har i ærmet til os af spændende emne til næste uge

Stort tillykke til Pernille og Mingus :flag:

Mange tak for alle stemmerne fra Mingus og jeg :smiley: Jeg skynder mig at komme på et nyt emne :slight_smile: