Ugens kat uge 37. Mærkelige sovestillinger

Tror de fleste af os har undret os over, hvordan vores kat/te bærer sig ad, med at sove på de særeste måder:?:høhø:

Du kan tilmelde mandag - torsdag, ved at lægge et billede ind i denne tråd
Fredag - lørdag stemmes ved at “grine” ved det billede, du vil give din stemme. DER MÅ IKKE GRINES FØR FREDAG :venter:

Du må “grine” ved alle de billeder du vil

Søndag afsløres vinderen (den med flest “grin” på ) og vinderen skal søndag - senest mandag, starte næste uges konkurrence

Du må deltage med ét billede ( må gerne være et tidl. vist billede )

Blua kan det der med gakkede sovestillinger :tihi::klapper:

syntes alle vores katte her i huset tit ligger og sover i nogle meget underlige og akrobatiske stillinger, men ional er dog alligevel den der gør det bedst

Det ser ikke helt komfortabelt ud…

Lillemanden lillebitte :inlove:

Fanni har festet grundigt… :skål:

Theodor er verdensmester i at sove også selvom kroppens dele er i lidt mange retninger…

Sjove sovestillinger er altid en klassiker :ok:

Nogle gange er man så træt, at man bare falder i søvn lige pludselig og går på næsen!

Nærmest i flydende form… i hvert fald modelerbar :tihi:

Hov der er godt nok ikke mange der har stemt denne gang. Jeg har også selv glemt det. :frowning:

Jamen så må den vel køre en uge mere:)
Synes der er så mange gode billeder, i denne omgang :hjerte:

[QUOTE=sumsum;1294462]Jamen så må den vel køre en uge mere:)
Synes der er så mange gode billeder, i denne omgang :hjerte:[/QUOTE]

Det synes jeg er en god idé. Lad os tage denne uge med :slight_smile:

Godt nok for sent og derfor ikke med i konkurencen, men prøv at se Athea her :høhø:

[QUOTE=Eva K;1294479]Godt nok for sent og derfor ikke med i konkurencen, men prøv at se Athea her :høhø:

[/QUOTE]

Mærkeligt - jeg kan ikke se billedet i dit indlæg, men jeg kan godt, når jeg svarer med citat. I hvert fald så længe jeg ikke har gemt. Vi må se, om det kommer med, når jeg sender svaret.

nu går den ikke længere, nu skal vi stemme, så stem dog for katten

ja så er ugens vinder fundet og det blev ingrid(galath) med 14 stemme , bliver spændende at se hvad ingrid mon har i ærmet til os i næste uge

Næh, hvor fint :slight_smile: Lillen var også god til den slags øvelser :hjerte: