Ugens kat - uge 47 - Efterår

Ugens tema er “Efterår” - glæder mig til mange smil og varme billeder her på sådan en våd mørk efterårsdag

[COLOR=#000000]Du kan tilmelde fra idag og indtil torsdag, ved at lægge et billede ind i denne tråd
[/COLOR]
[COLOR=#000000]Fredag - lørdag stemmes ved at “grine” ved det billede, du vil give din stemme. Husk at vi ikke må trykke “grin” ved et billede før fredag.[/COLOR]
[COLOR=#000000]Du må “grine” ved alle de billeder du ønsker det.[/COLOR]

[COLOR=#000000]Søndag afsløres vinderen (den med flest “grin” på ) og vinderen skal søndag - senest mandag, starte næste uges konkurrence[/COLOR]

[COLOR=#000000]Du må deltage med ét billede ( må gerne være et tidl. vist billede )[/COLOR]


Sådan holder en ægte siataler varmen over hele kroppen :tihi:

[ATTACH=CONFIG]111935[/ATTACH]

Rags og efterårsfarver. :slight_smile:

gaia på meget forbudt område, men skulle da nu lige komme en middag flyvende forbi er hun klar

Fritzz i haven. :slight_smile:

Hannibal, min højtelsket første kat efter jeg flyttede hjemmefra, i vores have. :hjerte:

Chip er ikke så meget for det våde kolde.
Nej du, på ryggen i sengen, det er noget der vil noget :thumbup:

Mon ikke der skulle gemme sig endnu en efterårsmis derude i den store verden? :kryds:

Frida :hjerte: Lige knipset i dag :slight_smile:

Væk mig når det bliver forår… :pote:

Fanni nød at radiatoren på hotellet i Polen var bred nok til, at hun kunne ligge på den.

fs 09 22 er efterårets farve

vh

Andreas

Øj, der er mange gode :smiley: Jeg glæder mig til at stemme!

Så er det fredag og der må stemmes! :rock:

Der må også stemmes hele dagen i dag :slight_smile:

Flotte Frida i æbletræet er ugens vinder!
Tillykke til Beydana for det gode skud og til Frida for at være så fin en model :hjerte:

Glæder mig til hvad Baydana finder på til næste uges konkurrence!

[QUOTE=Beydana;1298643]Frida :hjerte: Lige knipset i dag :slight_smile:

[/QUOTE]

[QUOTE=HolmeInc;1298793]Flotte Frida i æbletræet er ugens vinder!
Tillykke til Beydana for det gode skud og til Frida for at være så fin en model :hjerte:

Glæder mig til hvad Baydana finder på til næste uges konkurrence![/QUOTE]

Tusind tak :slight_smile: Frida elsker sit æbletræ :hjerte: Især efter jeg har hængt mejsebolde op :høhø:

Æblerne står bare perfekt til hendes øjne :hjerte:

Ja, hvis ikke det var for det hvide, var hun ret godt kamufleret :høhø:
Men intet slår nu Andreas billede i camouflage :thumbup: