Ugens kat - uge 49 - "Flyverkatte"

I dagens anledning bliver ugens tema: [SIZE=5]Flyverkatte [/SIZE]

[COLOR=#000000][COLOR=#000000]Fortolk af hjertens lyst :smiley:
[/COLOR][/COLOR]

[COLOR=#000000][COLOR=#000000]Du kan tilmelde fra i dag og indtil torsdag, ved at lægge et billede ind i denne tråd
[/COLOR][/COLOR]
[COLOR=#000000][COLOR=#000000]Fredag - lørdag stemmes ved at “grine” ved det billede, du vil give din stemme. Husk at vi ikke må trykke “grin” ved et billede før fredag.[/COLOR][/COLOR]
[COLOR=#000000][COLOR=#000000]Du må “grine” ved alle de billeder du ønsker det.[/COLOR][/COLOR]

[COLOR=#000000][COLOR=#000000]Søndag afsløres vinderen (den med flest “grin” på ) og vinderen skal søndag - senest mandag, starte næste uges konkurrence[/COLOR][/COLOR]

[COLOR=#000000][COLOR=#000000]Du må deltage med ét billede ( må gerne være et tidl. vist billede )[/COLOR][/COLOR]

Skal vi ikke lade den køre en uge mere?

Rosa “flyvetræner” med Caithlin… :slight_smile:

ja det er vi jo nærmest nød til , da der ikke rigtig er kommet nogle billeder før nu

Så mens jeg ventede på upload at jeg er for sent på den - lader lige katten flyve alligevel

Det har vist været vist før, men passer perfekt her. Darcy flyver i haven <3

To the moon, captain…

Forrige sommer lavede min kæreste denne flotte flyvemaskine til kattene. Silas elskede den højt og byggede den helt selv om til at vingerne kunne trækkes ind til skroget når der skulle flyves rigtig hurtigt! :rock:

Hugo kører med klatten… Eller også er han klatten :gruble:

Skal vi grine? :slight_smile:

Er denne gået helt i glemmebogen???

Det er den vist. Tillykke til Wijelo :flag:

Mon ikke snart kattene er trætte af at flyve :tihi: