Ugens kat - uge 49 - "Flyverkatte"

I dagens anledning bliver ugens tema: [SIZE=5]Flyverkatte [/SIZE]

[COLOR=#000000][COLOR=#000000]Fortolk af hjertens lyst :smiley:
[/COLOR][/COLOR]

[COLOR=#000000][COLOR=#000000]Du kan tilmelde fra i dag og indtil torsdag, ved at lÊgge et billede ind i denne trÄd
[/COLOR][/COLOR]
[COLOR=#000000][COLOR=#000000]Fredag - lĂžrdag stemmes ved at “grine” ved det billede, du vil give din stemme. Husk at vi ikke mĂ„ trykke “grin” ved et billede fĂžr fredag.[/COLOR][/COLOR]
[COLOR=#000000][COLOR=#000000]Du mĂ„ “grine” ved alle de billeder du Ăžnsker det.[/COLOR][/COLOR]

[COLOR=#000000][COLOR=#000000]SĂžndag afslĂžres vinderen (den med flest “grin” pĂ„ ) og vinderen skal sĂžndag - senest mandag, starte nĂŠste uges konkurrence[/COLOR][/COLOR]

[COLOR=#000000][COLOR=#000000]Du mÄ deltage med ét billede ( mÄ gerne vÊre et tidl. vist billede )[/COLOR][/COLOR]

Skal vi ikke lade den kĂžre en uge mere?

Rosa “flyvetréner” med Caithlin
 :slight_smile:

ja det er vi jo nĂŠrmest nĂžd til , da der ikke rigtig er kommet nogle billeder fĂžr nu

SÄ mens jeg ventede pÄ upload at jeg er for sent pÄ den - lader lige katten flyve alligevel

Det har vist vĂŠret vist fĂžr, men passer perfekt her. Darcy flyver i haven <3

To the moon, captain


Forrige sommer lavede min kÊreste denne flotte flyvemaskine til kattene. Silas elskede den hÞjt og byggede den helt selv om til at vingerne kunne trÊkkes ind til skroget nÄr der skulle flyves rigtig hurtigt! :rock:

Hugo kÞrer med klatten
 Eller ogsÄ er han klatten :gruble:

Skal vi grine? :slight_smile:

Er denne gÄet helt i glemmebogen???

Det er den vist. Tillykke til Wijelo :flag:

Mon ikke snart kattene er trĂŠtte af at flyve :tihi: