Ugens konkurrence uge 39 - Hottentot

Ups, jeg glemte vist noget igår :ups: Jeg håber det går an at denne uges konkurrence bliver oprettet idag

Ugens emne er: Hottentot

Regler:
Du kan tilmelde mandag-torsdag ved at lægge dit billede ind i denne tråd.

Fredag-lørdag stemmer du ved at “grine” ved det billede, du vil give din stemme. Der må ikke ‘‘grines’’ før fredag.

Du må stemme på alle de billeder, du vil. Forum forhindrer, at du stemmer på dig selv.

Søndag afsløres vinderen (den med flest grin på), og vinderen skal søndag, senest mandag, starte næste konkurrence.

Du må deltage med ét billede (det må gerne være et tidligere vist billede).

Hottentot ??? …Mener du en form for fancy frisure ?

Er det her ikke en lille hottentot i spagat ? :slight_smile:

Helt som man gerne vil tolke det :slight_smile:

To små hottentotter er gået omkuld :slight_smile:

Du har noget i din “hottentot”

Mini Cognac :hjerte:

Hvem?? -…MIG:hjerte:

Hot mavse med totter - Det må være hottentotter :wink:

Denne bette fyr må vist også siges at være en Hottentot - tottet er han i hvert fald :tihi:

Tja… hvem havde set en ultra korthåret OSH kunne deltage som hottentot :tihi:

Der må grines :slight_smile: Jeg kan godt se, nogen allerede er i gang, men nu skriver jeg alligevel for at få tråden til at dukke op under “Nye indlæg” her på falderebet.

Der er 2 vindere denne uge, begge med 7 stemmer - når man fratrækker de stemmer, der er afgivet efter fristens udløb!
Ret beset, så bør de vel ikke tælle med…

Vindere, begge med 7 grin er Marie med den lille Korat med hanekam på ryggen :hjerte: og Eva K med en lille uglet én, jeg ikke kender, men kær er den. :hjerte:

Tillykke til jer begge. I kan nok selv finde frem til hvem der skal starte konkurrencen i dag eller i morgen. :slight_smile:

Mange tak for lige at holde styr på det for mig :slight_smile: Ham jeg viser er en barndomskilling, rigtig sød lille fyr, der blev kalde Rojo (rød på spansk) :slight_smile: Billedet er taget med et alm. gammeldagskamera, og er så senere scannet :slight_smile:

Men eftersom jeg startede denne konkurrence synes jeg at Marie skal starte den næste :slight_smile:

Den lille hottentot er Fanni’s barnebarn Billy. :wehuu: