Hvor heldig kan man være! Tænk sig at selveste FBI sådan har fundet ud af at jeg har arvet penge! Mon det er nu jeg skal fortælle dem, at jeg jo alligevel kommer forbi i Washington en af de nærmeste dage, så kan jeg jo bare hente arven der i stedet for alt det papirnusseri… Ih hvor de vel nok falder på et tørt sted…
VH
Susanne - nu åbenbart millionøse i US$:fin: - eller nowet…
[I]Federal Bureau of Investigation FBI.WASHINGTON DC.
WASHINGTON D.C ROOM, 7367
J. Edgar Hoover FBI BUILDING
935 PENNSYLVAN IA AVENUE,
NW Washington, DC 20535,0001.
Federal Bureau of Investigation sшger at telefonaflytning INTERNETTET
Den Federal Bureau of Investigation har opdaget gennem vores intelligens Overvеgningsnetvжrk at du er berettiget til at modtage et belшb pе $ 2,5 millioner USD om til en over-due Inheritance / Award betaling, som blev godkendt fuldt ud skal betales i jeres favor.Therefore, FBI Seattle Division i samarbejde med USA Department of Homeland Security (DHS), har gennemgеet gennem vores forskellige overvеgningsnetvжrk, og er blevet bekrжftet og meddelt, at transaktionen har du med Standard Chatered Bank Plc er Legal, og du har lovlig ret til at krжve din grund fond. Dit fond vurderet til 2,5 millioner dollars USD er blevet deponeret i en Gold smart card nummer: 5120 8156 1062 5647 personlig identifikation (PIN) er - 1091. Du bliver nшdt til at жndre PIN-koden til din egen hemmelige pinkode, nеr det leveres til dig.
Dette kort vil gшre dig kшbe og tilbagetrжkning kontanter overalt i verden, sker dette for din egen sikkerhed, med dette kort, vil du ikke nшdt til at tage risikoen for at sende dine personnal bankoplysninger online eller pе internettet som du har vжret det kraftigste rеde ved din lokale bank ikke at sende dine bankoplysninger til nogen pе internettet.
Husk, at du vil vжre ansvarlig for forsendelse og ekspeditionsomkostninger af din Gold Smart Card, som er 155,98 dollar, en engangsbetaling for sin (Gold Smart Card) levering til din foretrukne placering. Dette er en obligatorisk afgift, der skal betales fшr forsendelse af din ATM-kort til din hjemadresse, nеr gebyret er betalt, vil du modtage din Hжvekort inden for de nжste 2-3 hverdage.
Endelig venligt agent kontakt Mr. Richard Thompson, den (dr.richardthompson @ 9.cn) med fшlgende oplysninger, dit navn, kontaktadresse {hvor du шnsker atm sendt til} direkte telefonnummer og nuvжrende erhverv.
Tak for dit samarbejde,
Med venlig hilsen
Robert S. Mueller III
FBI direktшr, USA[/I]