Uh, dilemma!

Det er desværre ikke alle, der husker at gøre det.
Hvis det står i kontrakten, skal man naturligvis, men ellers er det god tone at gøre det alligevel. :slight_smile:

Jeg har bare svært ved at forestille mig at man går udenom sin opdrætter, men det er nok fordi jeg selv ikke kunne finde på det. Det er selvfølgelig ikke ensbetydende med at andre ikke kan finde på det/glemme det, men det er jo en kat til 6000+kr det handler om så jeg vil da tro det var en velovervejet beslutning at købe katten og at man har sat sig ind i hvad der skal ske hvis der opstår problemer :slight_smile:

Jeg undrer mig over du skriver Bengal er en kat du har ønsket dig i lang tid -. men alligevel har du valgt andre racer - endda unge katte :?

Du skal ihvertfald først og fremmest tænke på vel og vel for dine egne katte. En tissekat - det kan være det løser sig - kan også være det ikke gør.

Prisen ville aldrig for mig være afgørende ved anskaffelse af en ny kat - jeg ville være temmelig tilbageholdende med at tage en problemkat ind

Fordi jeg også er tosset med de andre racer…

Jeg har også skrevet tidligere at jeg ikke har tænkt mig at tage katten alligevel, men at jeg kender nogle som leder efter kat.