Uhmmmm se lige her... savler allerede

Byder gerne gæster :lol:

Det sørme guf for både de 4 benet venner, og de 2 benet gæster :wink:

Det sku humor!! :smiley:

:lol::lol:

Glæder mig allerede til at høre, hvem der ellers hopper i…

Er det kattemad?! :uha:
Lækkert ser det ud :tihi:

[QUOTE=StinePigen;721675]Er det kattemad?! :uha:
Lækkert ser det ud :tihi:[/QUOTE]

Ja det er der flere der har erfaret :lol:

:klapper::klapper::klapper:

Men det er godt nok en anelse besynderligt at lave kattesnacks slikfarvet :what: Farverne er nok mest henvendt til dem med pengepungen - men det virker jo så også på dem. Mere end godt er måske :høhø:

Jeg synes faktisk det er dybt uetisk. Det er også KUN fordi jeg ingen små børn har, hverken selv eller i omgangskredsen jeg har dem i de skåle, for det er da ikke til at se forskel :slight_smile:

:lol: :lol: Jeg har gjort det igen :lol: :lol:

Den her gang en 14 årig hamrende dum knægt, der har det med at ringe på dørklokker på de underligste tidspunkter i døgnet :lol:
Han sagde INTET, men så MEGET sjov ud… han synes måske ikke om mandel :lol:

[QUOTE=DK Sugieh;722029]:lol: :lol: Jeg har gjort det igen :lol: :lol:

Den her gang en 14 årig hamrende dum knægt, der har det med at ringe på dørklokker på de underligste tidspunkter i døgnet :lol:
Han sagde INTET, men så MEGET sjov ud… han synes måske ikke om mandel :lol:[/QUOTE]

ROTFL… nu er du skyld i at der sidder tre katte og GLOR på mig, fordi jeg pludselig siger sådan nogen underlige lyde…

:lol: :lol:

Det er simpelthen GULD:klapper: Jeg bliver ALDRIG træt af at tage pis på folk på den måde :LOL

[QUOTE=Ann R;722094]ROTFL… nu er du skyld i at der sidder tre katte og GLOR på mig, fordi jeg pludselig siger sådan nogen underlige lyde…

:lol: :lol:[/QUOTE]

Mangler SÅ meget en ENIG knap her!!!

:klapper::klapper::klapper::klapper::klapper::klapper::klapper::klapper:

DAMN det er go humor!! :thumbup::rock::ok: :høhø:

/Mette

:tihi: Tænker på om I tør komme til kattenus hos mig nogensinde :klapper:

BWAHAHAHAHAHAHAHAHAAAAAA Hvor er det guld!!!

Det er ikke længere siden end i går hvor jeg åndsfraværende var LIGE ved at æde en af dem jeg har liggende… De ligner slik mere end gdt er! Der er måske en dybere grund til de hedder Jokies??

:lol: jamen så flyt dem dog :lol:

Ork ja - hvis bare ikke du boede helt derovre. Kattemad er sgi nok ikke giftigt :wink:

Jamn jeg bruger dem jo som katte-bestikkelse når de vil vaaade foran skærmen, så får de en i den nullerput der står på printeren. Så jeg skal jo ku’ nå dem :wink:

De ligner lidt noget der har samme konsistens som de det man får i dimser hvor man brækker hovedet tilbage og der kommer en lille firkant ud. BVAD

Ja da… men tager selv mit eget slik med :wink:

:lol: :lol: :lol: :lol:

[QUOTE=Mette Mejdahl;722101]Mangler SÅ meget en ENIG knap her!!!

:klapper::klapper::klapper::klapper::klapper::klapper::klapper::klapper:

DAMN det er go humor!! :thumbup::rock::ok: :høhø:

/Mette[/QUOTE]
Nøj hvor ville jeg undersøge tilbudte guldkarameller gruuuundigt imorgen…:muhaha: :smiley:
VH
Susanne