Ukrudtsblomster langs digen

For at komme lidt ud og gå , valgt jeg lige og tagede her billeder

Ved ikke navnet, men jeg syndes den er flot

Også “klokkeblomster” sammen med

De her som hedder musevikke, jeg lære her på kattegale


Og frøene er begyndt og springe, og der bliver mange i år :slightly_smiling_face:


Flere " klokkeblomster "

Løvemund


Kunne desværre ikke komme tætter på, med mindre jeg ville op og gå i meter høje tidsler, men nu er jeg sart, men de skinnende grønne blad, er nogle der ligner brændenæller, men små små flotte dyb mørk lille blomster i, også nogle når vi når længere hen, hvor sommerfugle er vilde med dem

Med venlig hilsen

11 Synes om

Øverste ligner gul snerre?

1 Synes om

Tak for det :ok: Jeg har lige taget dette billede her til aften for at spørge, om nogen vidste, hvad det var. Jeg har luget den væk i gruset mange gange, men lod den stå i hegnet i den lille indhegning. Der er den nu klatret op og er rigtig fin :hjerte:, synes jeg :slightly_smiling_face:

6 Synes om

Tak @Musashi selvfølgelig er det gul snerre :ok: :tak: ,

Med venlig hilsen

1 Synes om

Ja @Beydana den er nemlig så fin, jeg vil prøve og tage frø fra den og flytte den om i haven, har en sted jeg gerne ville have noget til hummel bierne, for de er glade for den, og sommerfugle. Og der virmler med frø på dem i år. Så det skal have en chance

Med venlig hilsen

1 Synes om

Så vidt jeg lige husker, hører den til ærteblomstfamilien, så den vil sikkert gerne klatre :slight_smile:

1 Synes om