Ulempen ved MaineCoon

Hjælp !!
Jeg har fået et lille efterårsferiesflip - mit køkken skal males -thumbs
Men alle kattene synes bestemt, at de skal hjælpe mig -rulleøjne …
Berta insisterer på at der er mus under mit afdækningspapir, og springer ind under det, som en FARLIG tigermis - Pinky synes malingen er sjovere og hendes hale kan bestemt godt bruges som pensel…
De andre vimser bare rundt om mig hele tiden, og får flere og flere sjove pletter, de ikke havde før :S

Så ond som jeg er -muhaha, har jeg nu lukket “banden” ind i stuen - hvor de fornærmede har taget opstilling, i række, lige indenfor døren, hvor de hyler i kor.

De kan osse være FOR “hjælpsomme” -tommelned

-tihi …bare typisk.

Hehe … det er osse det jeg frygter, når jeg på et tidspunkt skal igang her på Slottet igen :S … ihvertfald hvis Lille-Bjørn stadigvæk bor her (og det er jeg lidt bange for at han gør -upssa).
Der er så vidt jeg ved ikke noget MCO i ham (nok nærmere NFO), men der er ingen opgave der er for lille til at han ikke skal gi’ en pote med -rulleøjne … det er alt fra at fylde opvaskemaskinen, rense kattebakker, rede sengen … han vil osse mægtig gerne være med til at tænde op i brændeovnen, men der sætter jeg altså grænsen -what
Støvsugning er dog for farlig … så når støvsugeren kommer frem, har jeg lige pludselig hele huset for mig selv (gælder osse teenageren i huset -tihi) -høhø

hihi, sådan er det jo. Min er mest interesseret i madlavning - ikke at hun vil spise det. Det er bare så fint at sigge på emhætten og kigge ned, eller også skal hun sidde på min skulder-høhø

Sengetøjs skift er også et hit, skal kattebakken renses, så kan der snildt sidde tre misser i bakken og hjælpe-LOL
Jeg kan også altid få selskab af de 3 når jeg skal på toilet - det er nu virkelig hyggeligt-thumbs

mine er også umådeligt hjælpsomme :slight_smile:

de tager imod bestik og service INDE i opvaskemaskinen…
de hjælper mig med sengetøj og gulvvask og oprydning… især oprydning… de lægger alle de ting på gulvet som de synes jeg skal give opmærksomhed… og når jeg lægger det væk hiver de det frem igen…

det hjalp mig pænt med vasketøjet indtil der gik en svag overgang i vaskemaskinen - så nu holder de poterne fra metallet -LOL

men de er nu søde de små pus - har heldigvis ikke malet noget endnu… synes ikke begge mine katte skal være med hvid :slight_smile:

Åhhh hvor er i utaknemmelige. Gratis hushjælp skal man da ellers lede længe efter-tihi

Åh hvor det dog lyder bekendt. -høhø

God fornøjelse med maling af køkken, oprydning fra kattene og koret fra stuen. :slight_smile:

Her har hunkatten ikke helt forstået at når jeg åbner tørretumbleren er det fordi tøjet ER tørret og ikke behøver mere varme.Ved at få hjertestop når jeg hiver tøjet ud og der pludselig er en levende kat derinde (smiley)

Ikke så negativ - fordelen må så være de ikke kan komme ind gennem et vindue der står på hak.

Jeg fatter stadig ikke hvordan de kom ind gennem den sprækkevinduet stod på ud til løbegården (hvor jeg havde proppet alle ud) mens jeg malede - så blev vinduet lukket HELT

Poly, du er da ikke sød, hvorfor må de dog ikke hjælpe til -tihi

Ja, Birthe det forstår jeg heller ikke hvorfor de ikke må :confused:

Poly, du skal da bare være glad for at de vil hjælpe -mai

-nananana
-xxrotflmao -xxrotflmao -xxrotflmao -xxrotflmao

Klart man skal være glade for deres hjælp -rulleøjne
Quini har lige hjulpet med at finde aftensmaden ovenpå køleskabet. Fundet resulteret i et ordentligt brag fra køkkenet og en smadret tallerken og aftensmaden ved siden af. -rulleøjne

Du skriver endda at halen vil være en god pensel.
Så det er let, du giver godbid i den ene ende og katten maler med den anden ende;o)))
Knus Elin

jeg kan godt love jeg at det ikke kun er MCO der gerne vil hjælpe… Henry (husmis) mente bestemt han skulle hjælpe mig med at vaske Tango i formiddags…hankom helt ind i brusekabinen… behøver jeg fortælle at det symes Tango ikke om…men jeg klarede det uden skrammer…Tango skal bare kysses i panden, så er han from som et lam… og min anden halvdel måtte så hente Henry ud fra badeværelset og lukke døren efter sig

Hvor er du ond og kedelig -tommelned -tommelned -tommelned

Jeps Karen og jeg ved det…

Update - køkken malet næsten færdig. Giiiider ikke mere.
Kattene føler sig SÅ forsømt, så meget at Pinky sidder og bider i min trøje lige nu -uha Helt hvad DET går ud på, er jeg ikke klar over.

har du husket at give dem mad…

[quote=Poly-Cats;52262]Update - køkken malet næsten færdig. Giiiider ikke mere.
Kattene føler sig SÅ forsømt, så meget at Pinky sidder og bider i min trøje lige nu -uha Helt hvad DET går ud på, er jeg ikke klar over.[/quote]

Nu har du jo nusset væggen hele dagen, så nu er det vel bare Pinkys tur -hopla

Åh… du siger noget -tihi