Ulvevanvid

Efter der er set en ulv eller 3 i Dk, så har nogle her lokalt altså fået pip :tihi: Jeg ved, at flere jeg kender med slædehunde har oplevet at blive stoppet og spurgt om det er en ulv!

Og i går gik jeg skisme med min lille hyrdehundelignende hængeørede tingest i Skive, da en dame RåBER “Den ligner da en ulv! Ja det gør den altså! Den ligner en ULLV”

Jeg svarede - men mon ikke det er en hund :smiley:

Har nogle af jer ulvefarvede hunde og oplevet dette? Jeg grinede hele vejen hjem, for Hugo ligner altså en HUND:uha::tihi:

her er ulven så hahhahha - han læser mange bøger - måske jeg sku ha fortalt hende det?

Helt ærlig :dokdok::høhø:

Jeg er engang blevet spurgt om der er ulv i Mejse, siden hun har blå øjne…
og et par gange har jeg også fået kommentaren at hun ligner lidt en ulv (måske på grund af farven:?)

Jeg kan nu ikke se nogen lighed med ulven…

Jeg bliver kun spurgt om der er rotte i min hund …

Gud FAder… Hvis det der ligner en ulv, så er min r*v en vandcykel…

Der er altså nogen der har fået roterende fis i bøtten oven på de ulvehistorier. Der kan man da tale om at råbe “Ulven Kommer” L

Ja og her bliver min hund sammenlignede med en kommode. …haha

Folk har virkelig fået ulv på hjernen. …

Samme her. Kæmpe langhåret rotte :lol:

Nej jeg er kun en gang blevet spurgt om Klarissa på 12 uger var en Irsk Ulvehund :tihi::tihi: (til dem der ikke kendte Klarissa så var hun en Tibetansk Spaniel)

Hahha Skøre verden

Jeg håber det sker igen. Så vil jeg svare - nej det er en langbenet mårhund :smiley: