Ulykke på rutchebane i Tivoli Friheden i Århus

Direktør Henrik Olesen bekræfter, at rutchebanen har holdt stille tidligere på aftenen, da der blev skiftet nogle bolte på rutchebanen.
Han kan ikke udtale sig om skyldsspørgsmålet endnu…

Han ved ikke hvor længe Tivoli Friheden holder lukket, da de har haft fokus på de tilskadekommende samt yde krisehjælp til alle i nærheden.

Der er 4 tilskadekommende - 2 kvinder og 2 mænd.
De 3 er kørt til traumecentret og den 4. er kørt på skadestuen…

Aii hvor er det bare ubehageligt at læse og se… Jeg sidder lige og kigger på TV2 NEWS

2 passagerer er faldet ned fra rutchebanen siddende i vognene. Øjenvidner fortæller at det var mens den var næsten øverst…

Heldigt at der ikke skete mere.
Knus til Annette
Med venlig hilsen
Din lede svoger

Ja det er vildt heldigt…

OOOOG knus tilbage til dig din skjønne mand - med den fedeste Stillingsbetegnelse: Chefskokprojektmedarbejdisksocialpsykriatrisk altmulig mand

[/quote]

Tjah, den passer vist meget godt på det jeg laver :?

Knus
Shazz

ja - og endnu mere tragisk fordi den bare har været forsinket så mange gange inden åbningen - tror måske man har forhastet sig

det MÅ bare ikke ske på en hyper moderne rutchebane. punktum

Ja der er så endnu en grund til at jeg ikke sætter mig op i de tingester… -what

Meget meget ubehageligt. Tænker virklig på de der var i vognen og håber de kommer sig uden varig men. Og på vidner, øv at skulle opleve sådan noget.

Må dog sige at jeg ikke ville ha nogle betænkligheder over at skulle prøve den sammen rutchebane hvis jeg kommer på de kanter. Det er ubehageligt men jeg tror den er mere sikker end at sætte sig en bil og køre ud på motorvejene (eller alle andre veje for den sags skyld) i dette land.