Umder min hage

ligger en lille bitte killing på 7 uger og en kampvægt på 450 g.
Det er meget når man tænker på hun vejede godt 300 g. i fredags og blev syg og ihhe ville spise lørdag.
Men med dyrlægens hjælp og tvangsfodring er hun frisk og fræk nu og en rigtig lille grovæder.
Hun mener bestemt hun skal ligge under min hage og sove,så derfor er dette skrevet med en hånd.
Hun er blevet mishandlet og sultet, men heldigvis fandt mit barnebarn og hans kammerater den lille og ringede til mig.

Sikke en dejlig dobbelthage du har -wehuu

Hvor godt du var i nærheden -forelsket pøj pøj fremover

Rigtig godt du tog hende til dig -thumbs Held og lykke med den lille…hvor ser hun dejlig ud -forelsket

Sikke en dejlig lille fis. Hun ser rigtig dejlig ud. Godt hun blev fundet og kom hjem til Jer.

Århh en lille lækkerbisken! -forelsket

Sikke dog en dejlig lille dobbelthage du har fået der.-forelsket

Stakkels lille misser,hvor er det godt at hun blev fundet-thumbs

Held og lykke med hende fremover

Sikke en lille nutling, godt hun fandt vejen til dig.

Ja hun er dejlig og fræk tillige, idag har hun leget lidt med Viggo. Viggo har fundet ud af hun skal være lidt forsigtig når de leger og ikke mosle sådan på som når hun leger med Pippi.
Og ja sjovt nok har jeg ikke spor mod at have dobbelhage af den slags;o))
Knus Elin

Nååårrr en lille pusser -wehuu

Hun burde have et stort billede så vi bedre kan se hende -forelsket

sikke en fin lille møffe - hun er da super dejlig… hvor er det skønt hun har fået et godt hjem :slight_smile:

I skal da lige se hvordan min lille missepiger ser ud når hun er blevet en stor pige på 550 g.
Knus Elin

Nååårrrr hun er dejlig det lille skin -forelsket

Nåååårrh hvor er den sød -forelsket

Nååårh hun ser dejlig ud, hvor er hun smuk

Ihhh … lille pus -wehuu

Ja hun er en sød lille fræk pige, men det mest fantastiske er at hun har formået noget ingen andre har kunne, hun er blevet venner med Pussimor.
Pussimor plejer at hvæse og sprutte når hun ser en killing, men bettefisen her hun gik lige hen til hende, fik et hvæs og blev stående. Pussimor kiggede og blev så enig med sig selv om den lille ikke var sååå farlig og gav sig til at spise færdig.
Jeg tog den bette med op i seng og ventede spændt på hvad der så ville ske, for min seng plejer at tilhøre Pussimor og ingen andre, nå jo måske lige mig;o))
Lidt efter kom Gimpen så og den lille lagde sig omgående ned og kiggede på pussimor. Pussimor lagde sig så de lå ansigt mod ansigt og sådan lå de så et stykke tid. Pussimor begyndte at vaske sig og lillemis kiggede og slikkede sine små poter, Pussimor kiggede på den bette og så gabte hun og smaskede. Den bette gjorde det samme og to min efter duttede de næser og inden der var gået 10 min puttede de sammen i fodenden af min seng.
Jeg var heldig jeg befandt mig i vandret stilling, for ellers var jeg væltet, for dette havde jeg aldrig troet jeg skulle opleve. Jeg fandt også ud af den lille mis havde lært lidt kattesprog, for ellers var dette aldrig gået.
Knus Elin